2020-04-16, 22:43
Medlem
Gallagherss avatar
Jasmine och Julias relation måste vara en av de märkligaste man skådat. Ena sekunden är de bästa vänner, andra sekunden hatar de varandra.

Hoppas de håller sams, gillar kombinationen.
2020-04-16, 22:52
Medlem
askungens avatar
Amilia är aggro nu... ber om bb om något (tror melatonin) "gärna idag tack!", kastar runt täcket, kastar micken, kastar av sig t-shirt och lägger sig med en djup suck...

Detta för att lennie sover på soffan? Måtte han stå på sig nu!
2020-04-16, 22:52
Medlem
Låter typ som att Jassa kommer åka ut emot Amilia. Visst, Jassa kanske är jobbig osv. Men hon är inte falsk... Hon står för vad hon säger och hon verkar inte ha något ont i sig. Hon är bara en känslomänniska. Folk verkar hata henne för att dom inte förstår sig på henne. Visst, jag hade nog inte klickat med Jassa heller, för att hon är högljudd. Men hur fan kan man ogilla henne mer än en manipulativa sociopaten Amilia? Amilia är helt tappad... En riktig fitta rättare sagt.
2020-04-16, 22:54
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Låter typ som att Jassa kommer åka ut emot Amilia. Visst, Jassa kanske är jobbig osv. Men hon är inte falsk... Hon står för vad hon säger och hon verkar inte ha något ont i sig. Hon är bara en känslomänniska. Folk verkar hata henne för att dom inte förstår sig på henne. Visst, jag hade nog inte klickat med Jassa heller, för att hon är högljudd. Men hur fan kan man ogilla henne mer än en manipulativa sociopaten Amilia? Amilia är helt tappad... En riktig fitta rättare sagt.
Finns inte på världskartan att någon annan än Amilia åker.

Edit. Nu har det brunnit i skallen på Amilia i barnrummet haha.
Hon verkar ha insett att Lennie inte är intresserad av henne.
2020-04-16, 22:55
Medlem
Hahhaha...vad har jag missat nu? Amilia flyger runt som ett jäkla åskmoln i barnrummet o tar redan sitt melatonin. Är allt detta pga att Lennie bytt sovplats?! Detta beteende är ju för fan sjukt! Stackars Lennie!
2020-04-16, 22:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Fattar inte vad det är för program somliga vill se... De "vuxna" skrek och jublade: - "Fan vad mycket alkohol och det finns mer!!!".

Sen vände allt och nåt hände... Att somliga här skulle kunna uppskatta att se ett program som går ut på att Amilia lider och sover på en öde ö är ganska tragiskt.

Jag uppskattar att de nu pratar om något som skett i huset.

Grattis Martin!
Inte tragiskt, helt logiskt!
För övrigt verkar du ju vara fullkomligt störd.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahhaha...vad har jag missat nu? Amilia flyger runt som ett jäkla åskmoln i barnrummet o tar redan sitt melatonin. Är allt detta pga att Lennie bytt sovplats?! Detta beteende är ju för fan sjukt! Stackars Lennie!
Haha stämmer. Och för att han dissar henne när hon gör närmanden, och för att han "dras" mer till Mergim.
Medlem
teamdjungels avatar
Haha Blåvalen, så arg
2020-04-16, 22:57
Medlem
Lobbaaans avatar
Haha fettots värld rasar samman, detta är nog till och med lite roligare än när vi får bestraffa henne.
2020-04-16, 22:57
Medlem
Amelia påminner lite om Anna Book faktiskt.
2020-04-16, 22:58
Medlem
skillemandinkis avatar
Vad hände i barnrummet?? Var det en vuxen kvinna som sa detta?? 🤣🤣🤣 tillåt mig asgarva
2020-04-16, 22:59
Medlem
Eagle35s avatar
Vi måste köra ut Jassa idioten och falska Amelia!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in