2020-04-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Amilia ska ut. Hon fortsätter med trakasserier mot Lennie.

Jag förstår inte att BB inte gör något!
2020-04-16, 22:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
alex? big brother alex? vettig?
Dom kanske hade satt på honom en munkorg, size XXXXXXXXXXL
2020-04-16, 22:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Ju mer vettig en person är, desto roligare är det att titta. Martin har jag inte stört mig på en enda gång hitills. Jasmine må vara lite ointelligent, men hon visar iaf upp ryggrad (står för vad hon säger) och verkar inte ha något ont i sig. Amilia och Julia saknar i princip bra egenskaper och det är en plåga att titta på dem, förstår inte underhållningsvärdet i att titta på en dryg gnällspik och ett riktigt WT.
Hur kul är det att titta på när målarfärg torkar? Jag har varit med om det här i otaliga dokusåpor att alla monster röstats ut och kvar är några PK-människor som kallar sig familj och bla.blabla…. Nej, ut med bråkstakarna sist och låt hjälten sno titeln på målsnöret. Mycket roligare än att se 2 ligga och pussas 24/7
Medlem
riskns avatar
Smällde Amilia i dörren för att Lennie flyttade på sin sovplats och inte längre sover bredvid henne? Eller såg jag fel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Smällde Amilia i dörren för att Lennie flyttade på sin sovplats och inte längre sover bredvid henne? Eller såg jag fel?

Japp hahaha
2020-04-16, 22:35
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag förstår inte att BB inte gör något!
De har väl haft samtal med Lennie och han har bett dem att inte göra något?
2020-04-16, 22:36
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tror inte hon skulle bry sig, allt i deras patetiska "romans" är totalt fejk för att ragga röster av romantiska medelålders kvinnor och tonårstjejer.
Det är ju bara se när dom "pussas" som två tioåringar helt utan nån som helst passion, bara nåt dom måste göra för att bibehålla deras kärlekspar-image.
Klart som fan Jasmine fattat att Martin är mera tänd på Amilia 😳 men som sagt, skiter i det.

Det är mycket möjligt. Vi kommer inte veta förrän hon kommer ut, vilket förhoppningsvis är direkt efter Amilia.
2020-04-16, 22:39
Medlem
Citat:
Amilia låtsas som att det bara är Mergim som är besatt av Lennie.

Är inte Lennie i samtal med produktionen pga att Amilia är på Lennie hela tiden?
Amilia innan i rummet ”Assåå Mergim är så kontrollerande han ville veta vem Lennie skulle sova bredvid. Att han råka hamna bredvid mig var ju bara slump liksoom inte som att jag bryr mig asså” (sa det framför Lennie så han skulle tycka det var obehagligt).

Lennie sen ute i köket vid grindarna, jättehögt så Mergim hör: Jag tänker sova i soffan och kan flytta den så den står i rad med madrasserna, så kan jag sova längst in i hörnet.

Amilia är så sur nu. Hon som inte brydde sig ju?
2020-04-16, 22:39
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

Hur vet du det? Har Lennie sagt det själv?
2020-04-16, 22:40
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Kan vara så. Gick ju rykten om att Victoria fått samma fråga om Alex var för på av bikten/produktionen. Men den situationen var ju mycket mer överspelad då bägge var intresserade av varandra.

Lennie är ju så uppenbart less på henne, men vill bara vara snäll.
2020-04-16, 22:40
Medlem
mscatzys avatar
Satt Julia precis och skröt över att hennes polare hade legat med en kändis? Groupie much?
2020-04-16, 22:41
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Det är mycket möjligt. Vi kommer inte veta förrän hon kommer ut, vilket förhoppningsvis är direkt efter Amilia.
Förhoppningsvis!
Tror fan inte tv4 idioterna törs fuska kvar Amilia längre, har ju varit lite för mycket av den varan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in