2019-11-21, 13:59
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Lite tveksamt om Brillo (är väl för övrigt några år sedan det var ett skönt ställe) kan definieras som Stureplan, men det är likväl en väldigt konservativ miljö som bygger på guldfiskminne och tjena tjena mentalitet - särskilt när det bjuds på dricka och kola.

Med andra ord perfekt för AT som är lika förändringsbenägen som en gammal tax

Helt enig. Har känslan inte Brillo hade någon större rulijans tidigare. Sturehof och Riche/Teatergrillen var väl de krogar som gick bra i PG Nilssons koncern. Möjligt var det ett större problem än man trodde för till ytan är det ju en jättesatsning den koncernen gjort i Brillo. Nu är AT där och flamsar runt bland alla "man spyr på" människor som Schulmans tex. Så sämre har det inte blivit i alla fall för ägaren - hand i handske för idioterna som springer där och flinar samt AT som inte fattar.
Citera
2020-01-06, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Skall bli kul att se hur det fortlöper. När dom brukade spela på Riche var det både sent på kvällen rörigt, gapigt och blött bland gästerna. Hitintills har ju Anders hållit låg profil på TB och mest smugit omkring. Nu hamnar han i fokus med allt vad det innebär. Men nåt är ju helknas i historien med denna kille och agerandet från PG Nilsson. Och Adam Alsing som jag hållit rätt högt börjar ju också framstå som lika korkad som Hans (dumpadavEmma) Viklund och Olof Lundh dvs två av AT:flum fans. Trodde nog Adam hade bättre omdöme
Olof Lundh va ju väldigt kritisk mot Martin Timell och kritiserade kanalledningen. Och så hänger han själv med brodern som är ett större svin. Men Lundh ska inte säga nåt. Drev svartklubbar i Lund på 90-talet. Han har alltid varit besatt av pengar. Gjorde ju extrajobb åt en agent samtidigt som han var fotbollsreporter på Expressen. Ett riktigt arrogant svin!!
Citera
2020-03-10, 04:39
Medlem
Att alltid dessa blåsta människor ändå hittar vägar till framgång här i livet. Jobba på fin restaurang, ha fin familj, åka på fina och dyra semestrar. Aaaaa inget en vanlig svensson hade klarat av. Bra jobbat ändå måste jag säga att AT kan vara så glad och sprallig utåt trots allt som sägs och skrivs.
Citera
2020-03-18, 17:09
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Stockholmare verkar flockas till Brillo även i dessa Corona-tider vilket för mig verkar helt bombat. Tror även att AT inte riktigt vill se verkligheten i vitögat för vad Coronaviruset gör med krogbranschen; han verkar tjoa runt som vanligt på Brillo och hämtar sin kaffe på Mellqvists etc.. Han klänger även på serveringspersonal på Brillo med sin mun några millimeter från de stackars människornas kinder, är han helt vanvettig i dessa tider när man bör hålla avstånd??!!
Citera
2020-03-18, 17:22
Medlem
Men stå inte bara där och glo. Säg till människan. Här ska varken visas hänsyn till hans vuxendamp eller att han är kändis. Såna som den där ska "jobba hemifrån"!

Eller har de kanske vakt vid ytterdörren som förhör sig om gästers hälsa innan de går in, så att de i lugn och ro kan dregla på varann sen?
Senast redigerad av Ajara 2020-03-18 kl. 17:33.
Citera
2020-03-18, 17:31
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Men stå inte bara där och glo. Säg till människan. Här ska varken visas hänsyn till hans vuxendamp eller att han är kändis. Såna som den där ska "jobba hemifrån"!

Eller har de kanske vakt vid ytterdörren som förhör sig om gästers hälsa innan de går in, så att de i lugn och ro kan dregla på varann sen?
LOL jag var inte på Brillo fysiskt utan såg vad han postade på Instastories.
Citera
2020-03-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Stockholmare verkar flockas till Brillo även i dessa Corona-tider vilket för mig verkar helt bombat. Tror även att AT inte riktigt vill se verkligheten i vitögat för vad Coronaviruset gör med krogbranschen; han verkar tjoa runt som vanligt på Brillo och hämtar sin kaffe på Mellqvists etc.. Han klänger även på serveringspersonal på Brillo med sin mun några millimeter från de stackars människornas kinder, är han helt vanvettig i dessa tider när man bör hålla avstånd??!!
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
LOL jag var inte på Brillo fysiskt utan såg vad han postade på Instastories.
Har du aktuell källa på Instagram rörande detta? Vilket eller vilka inlägg då?

Timells senaste Instainlägg om Brillo är vad jag kan se från 5 mars där hans text är "Jag älskar att sträcka mig!" och där han befinner sig på behörigt avstånd från gäster. Före det, 19 febr, från Taverna Brillo sitter han ensam utanför på en moppe.
Citera
2020-03-19, 00:10
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Har du aktuell källa på Instagram rörande detta? Vilket eller vilka inlägg då?

Timells senaste Instainlägg om Brillo är vad jag kan se från 5 mars där hans text är "Jag älskar att sträcka mig!" och där han befinner sig på behörigt avstånd från gäster. Före det, 19 febr, från Taverna Brillo sitter han ensam utanför på en moppe.
Det var i hans Instastories (det snurrande röda hjulet kring hans profil) men jag hitta inte det nu.
Citera
2020-04-16, 11:00
Medlem
negrofobens avatar
Såg Anders på nyheterna i morse angående Adam Alsings död. Helvete vad sliten han ser ut! Ser ut som en 80 plussare i fejset! Den mannen kan inte så så långt kvar.....
Citera
2020-04-16, 13:50
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Såg Anders på nyheterna i morse angående Adam Alsings död. Helvete vad sliten han ser ut! Ser ut som en 80 plussare i fejset! Den mannen kan inte så så långt kvar.....

Såg det också, han är en Corona från graven.
Citera
2020-04-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Vadårå, så där har han väl alltid sett ut? Anders Timell är ju snudd på kriminellt ful. Utseendet för tankarna till: https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_II_of_Spain Habsburgshakan.
Citera
2020-04-16, 20:39
Medlem
Rollinghands avatar
Vilken chock att se Anders Timell på TV idag. Var tvungen att kolla upp åldern. Han är faktiskt "bara" 54 år men ser ut som en 95-årig Scheike look-a-like. Hur har han kunnat åldras så fruktansvärt fort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in