Citat:
Ursprungligen postat av
girigfan
klart att sm guldet spelar stor roll men det största kennedy gjorde för föreningen var ju att komma tillbaka när laget harvade i superettan. var med och byggde upp laget igen under tuffa tider
ändå förvånansvärt många som gnällde på honom när han spelade, både som yngre när hans hemjobb o närkampsspel lämnade mkt i övrigt att önska...och även hans sista två år.
satt strax bakom bänken 3 år sen (ja jag är DIF men har polare som går på bajen o som jobbar för bajen) och ett gäng yngre tjejer satt o hånade o gnällde hela matchen, varje gång han rörde bollen.
långsam, stannar upp spelet, vänder hemåt, missar mål .. men på ett hånfullt vis
till o med jag blev så lack på att de hånade deras legend så jag reste mig upp o tänkte säga åt hororna att hålla käften. det intressanta var att jag hann se att det var ett gäng från bajens damlag o damjuniorer (de hade sina bajenkläder på sig) samt var invandrartjejer .. så jag valde att sätta mig igen, eftersom det var vip-delen med spelares familjer o gamla bajenspelare etc runt omkring.
nu var det endast ett exempel, men det har inte varit frid o fröjd alltid från alla håll..men som Ikon är han hur stor som helst även bland de av mina polare som har klagat en hel del på hans spel o status i laget. Men det är ju lite olika saker faktiskt.