2020-04-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Varför släppa taget om "Golvbrunns-H*nna" ... vederbörande har ju tidigare deklarerat sig för folket att ifrågavarande är lögnens drottning.

Mvh/ @JokerMannen
Spelar nog ingen roll. Hon kommer aldrig i livet svika sin fångvaktare (läs: SD). Rena rama Stockholmssyndromet ju. Dessutom är de nog partners in crime på så sätt att båda vet vad den andre vet och gjort. Det innebär hållhakar. Om den ena skvallrar så hänger hen sig själv efterso den andre då kommer läcka. Men det är ju självklart bara vad JAG tror.

Hanna har dessutom en skuld till SD att betala. När hon var som sjukast under ett par år, så hjälpte han henne ut, med mat, med allt. Den skulden är nog ganska tung att bära. Och den hindrar hennes rörelsefrihet - om hon nu skulle vilkja "röra" på sig.

Så jävla mycket skit i den här kretsen. Slibbigt, klibbigt och …. urk.
Citera
2020-04-16, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Fack..det finns ingen fil som stämmer överens med det heller. Inte ens i närheten (om man tänker sig lite reklamavbrott).
Blev ju ännu mer intressant nu..!!
Inga reklamavbrott finns. Lite märkligt ju.
Citera
2020-04-16, 18:27
Medlem
@gloriouslife.

Du ställde en fråga. Jag svarade. Du blir otrevlig som vanligt, jag slutar alltså svara.
Du får leta reda på uppgifterna själv. Det var lugnare när jag scrollade över dina inlägg - och kommer återuppta den verksamheten.

Det finns tillräckligt med seriösa skribenter härinne man kan koncentrera sig på. Men tre troll är tre för mycket.
-------------------------------
Just nu lyssnar jag på Lenas telefonsamtal som hon spelade in via app. Det är en intressant lyssning. Det visar verkligen vilken relation Lena och SDs. Väldigt giftig. Nån borde flyttat därifrån - jävligt långt därifrån.
Citera
2020-04-16, 18:29
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Spelar nog ingen roll. Hon kommer aldrig i livet svika sin fångvaktare (läs: SD). Rena rama Stockholmssyndromet ju. Dessutom är de nog partners in crime på så sätt att båda vet vad den andre vet och gjort. Det innebär hållhakar. Om den ena skvallrar så hänger hen sig själv efterso den andre då kommer läcka. Men det är ju självklart bara vad JAG tror.

Hanna har dessutom en skuld till SD att betala. När hon var som sjukast under ett par år, så hjälpte han henne ut, med mat, med allt. Den skulden är nog ganska tung att bära. Och den hindrar hennes rörelsefrihet - om hon nu skulle vilkja "röra" på sig.

Så jävla mycket skit i den här kretsen. Slibbigt, klibbigt och …. urk.
Frågan är ju hur mycket Stefan hade att göra med Hannas depression.. Får känslan att hon möjligen mått bättre utan honom runt sig men vad vet jag!
Citera
2020-04-16, 18:31
Medlem
Citat:
Inga reklamavbrott finns. Lite märkligt ju.

Mmm..hoppas någon annan är på tårna och kan forska i detta!
Jag ser att den mappen från Juttacloud inte innehåller slutpläderingarna.
Det är sammanlagt 78 filer med vittnesupptagningar från TR, inkl. SD, HD, JG, m.m.
Citera
2020-04-16, 18:32
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Hade du fel?
Är det därför du inte vill svara?
Städningen var 25/5-18. Från stämningsansökan:
Vittnesförhör med Andrea* Marklun* (förhörsbilaga 4B) angående vidtagen storstädning i Stefan Davidssons bostad den 25 maj 2018 till styrkande av att spår kan ha undanröjts.
Citat:
@gloriouslife.

Du ställde en fråga. Jag svarade. Du blir otrevlig som vanligt, jag slutar alltså svara.
Du får leta reda på uppgifterna själv. Det var lugnare när jag scrollade över dina inlägg - och kommer återuppta den verksamheten.

Det finns tillräckligt med seriösa skribenter härinne man kan koncentrera sig på. Men tre troll är tre för mycket.
-------------------------------
Just nu lyssnar jag på Lenas telefonsamtal som hon spelade in via app. Det är en intressant lyssning. Det visar verkligen vilken relation Lena och SDs. Väldigt giftig. Nån borde flyttat därifrån - jävligt långt därifrån.
Citera
2020-04-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Frågan är ju hur mycket Stefan hade att göra med Hannas depression.. Får känslan att hon möjligen mått bättre utan honom runt sig men vad vet jag!
Du satte verkligen fingret på rätt prick där. Det kan faktiskt ha varit så. Vem skulle inte blivit deprimerad i den situationen? Han beskrivs som manipulativ, mästrande, stenhård vad gäller regler och inga avsteg tolereras. Var han sån mot Hanna (som verkligen inte erkänner beskrivningen) så är det inte konstigt om hon blev riktigt riktigt sjuk. Stackars människa. Och dessutom är han henne otrogen. En helt underbar make.
Citera
2020-04-16, 18:35
Medlem
Citat:
Mmm..hoppas någon annan är på tårna och kan forska i detta!
Jag ser att den mappen från Juttacloud inte innehåller slutpläderingarna.
Det är sammanlagt 78 filer med vittnesupptagningar från TR, inkl. SD, HD, JG, m.m.
Jag tror att på Rättegången har man valt ut vissa ljudupptagningar. Nej, jag har inte heller sett pläderingarna.
Citera
2020-04-16, 18:39
Medlem
Citat:
Jag tror att på Rättegången har man valt ut vissa ljudupptagningar. Nej, jag har inte heller sett pläderingarna.
Hmm... Du vet inte vilka som är med i din uppspelning? Om man kan ta det på så sätt, tänkte jag.
Citera
2020-04-16, 18:40
Medlem
Citat:
Hmm... Du vet inte vilka som är med i din uppspelning? Om man kan ta det på så sätt, tänkte jag.
Jo, det är samtal mellan Lena och SD. Samtal mellan Lena och en väninna, där hon berättar om förhållandet med SD. Det är videos från Lena till SD. Videos från SD till Lena. Uppspelning från när Lena drogs ur bilen. Och ett långt samtal till polisen.
Citera
2020-04-16, 18:47
Medlem
Citat:
Jo, det är samtal mellan Lena och SD. Samtal mellan Lena och en väninna, där hon berättar om förhållandet med SD. Det är videos från Lena till SD. Videos från SD till Lena. Uppspelning från när Lena drogs ur bilen. Och ett långt samtal till polisen.

Aha...Det där känner jag igen! Har lyssnat på delar av det där i bilen. "Våld i bil" heter den i min mapp och är 46 min. Sen heter de andra filerna olika men är tele till polisen och video dem emellan.
Tack för hjälpen, Pablo!!
Citera
2020-04-16, 18:51
Medlem
Citat:
Aha...Det där känner jag igen! Har lyssnat på delar av det där i bilen. "Våld i bil" heter den i min mapp och är 46 min. Sen heter de andra filerna olika men är tele till polisen och video dem emellan.
Tack för hjälpen, Pablo!!
No prob.:-)
Den där bilincidenten där han drar ut Lena - alltså, hon var ganska giftig. Lugn. Och jag kan tänka att hon gjorde honom vansinnig där med sitt lugn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in