2020-04-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Men alltså, det finns ingen annan än Amilia som ska ut nu. Hela jävla Flashback måste gå samman och rösta på så jävla många konton det går! Läste att någon hade fått folk som inte ens kollade bb att ladda ner appen och rösta vid veckofinaler, gör detta på måndag!!!

Yes, helt klart! Ska be folk göra detsamma
Avstängd
Jag tror såhär
Martin 2 poäng på amilia 1 mergim
Jasse 2 poäng amilia 1 mergim
Sami 2 poäng på amilia 2 poäng på mergim
Julia 2 poäng på amilia 1 poäng på mergim
Frida 2 poäng på amilia 1 poäng på mergim
lennie 2 poäng på julia 1 poäng på sami
amilia 2 poäng på julia 1 poäng på sami
mergim 2 poäng på julia 1 poäng på sami

6 poäng mergim.
8 poäng amilia
6 poäng på julia
Medlem
Jag kommer rösta ut jassa om jag får chansen. Hon är den jobbigaste i huset
2020-04-16, 16:58
Medlem
Scamps avatar
Nu har vi chansen! Ut med Amilia på måndag! Jassas skrik kan man palla med en vecka till bara Amilia åker på måndag.
Medlem
Vi röstar väl på Julia om vi får rädda en person imorgon/lördag?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Vi har bevittnat Amilias fall, the breakdown moment.
BB valde 5 för att rädda henne dock, men det kommer inte ske.
Nix aldrig varit säkrare än nu vem som åker ut med huvudet före som nu
2020-04-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
När Amilia väl åker ut (oavsett om det är på Måndag eller senare) så skulle jag vilja vara en fluga på hennes vägg och se hur hon reagerar på hur hon har uppfattats av alla som tittar. För utifrån vad jag har sett så har det funnits ett genuint motstånd mot henne, för att uttrycka det fint, sedan de första veckorna. Detta motstånd upplever jag har växt sig större och större med tiden vilket har resulterat i diverse icke-smickrande kommentarer på nätet och diverse social media.

Föreställ er när hon kommer ut och vi fortfarande har social distansering och alla nöjen är stängda. Det få saker hon kommer att kunna underhålla sig själv med är att surfa på nätet och säkerligen social media. Hon kommer säkert inte kunna hålla sig från att gå bakåt och titta vad folk har skrivit om henne. Den knäcken måste ju bara bli för mycket för henne. Ha i åtanke att (väl?) blev varnad när hon gick ut att det inte såg bra ut på social media, och motståndet mot Anty är ju ingenting mot det motstånd Amilia.

I egenskap av förälder så undrar jag också hur Amilias föräldrar känner och tycker över hur hon dels beter sig i huset men också hur hon diskuteras på nätet? Tyvärr lär vi väl inte få något svar på detta...om inte Amilia efter ett par veckor går ut och grinar i någon intervju iklädd flertalet offerkoftor.
Skulle vilja säga, som man bädda får man ligga. När man hoppar in i BB-huset och blir en offentlig person så kommer det ALLTID finnas folk som kritiserar en. Beter man sig på ett hemskt sätt så kommer det bli hemska kommentarer även om väldigt många är lite väl grova. Det enda jag kan hoppas på om hon läser denna tråd är att hon tar åt sig och kanske får upp ögonen så hon kan satsa på att bli en bättre människa.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Vi röstar väl på Julia om vi får rädda en person imorgon/lördag?
Självklart
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Är det någon här inne som INTE kommer rösta på Amilia på måndag? Jag kommer lägga tre röster på att hon ska åka ut.
Självklart. Kommer rädda kvar Amilia.
Medlem
Gäller att vi ligger på produktionen om att hålla sig till samma röstningssystem som förra måndagen, annars klarar sig Amilia hur lätt som helst.
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Skulle vilja säga, som man bädda får man ligga. När man hoppar in i BB-huset och blir en offentlig person så kommer det ALLTID finnas folk som kritiserar en. Beter man sig på ett hemskt sätt så kommer det bli hemska kommentarer även om väldigt många är lite väl grova. Det enda jag kan hoppas på om hon läser denna tråd är att hon tar åt sig och kanske får upp ögonen så hon kan satsa på att bli en bättre människa.

Ja, det vore det bästa.
2020-04-16, 17:00
Medlem
2 arkivskåp kvar, kan amilias dag bli värre?? hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in