Citat:
Ursprungligen postat av
Realtesto
Det samma kan man säga om er som pissar på er av att få "friheten inskränkt" eller era "demokratiska jättigheter" fråntagna i ett par veckor. "Karantän- oooh nej då kommer alla begå självmord och slå ihjäl varandra i hemmen buhuuu"..
Eller ekonomin; "oooh nej jag får käka kålrotssoppa ett tag bläähäää"
Det är de lättkränkta SJW soyboybögarna som jag hör klaga.
Dessutom är ju hela detta förnekande tecken på att man inte klarar av att se allvaret i situationen.
Eftersom ni är bortklemade, fredsskadade små undanfallande betasvennar med små bulliga östrogenmagar och överkompenserade skägg vars "vikingablod" åderlåtits under extremfeminismens tidevarv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Förnekare? Vad är det som förnekas?
Att många dör? Nä.
Att vi har en pandemi? Nä.
Att det är ett allvarligt läge? Nä.
Att det bästa sättet att nå folkimmunitet är att alla gömmer sig under en sten? Ja, det förnekar vi.
För övrigt borde din förljugna bild av dig själv och dina patetiska räddhågsna gelikar, fått sig en törn nu när det faktiskt gäller, nu när ni alla förvandlats till hysteriska skållade råttor. Typiska machotyper i fredstid och desertörer i krig.
Nej som tidigare nämnt- det är ju du som kapitulerar inför viruset.
Macron; "det är krig".
Och du kör den typiskt fega svenska neutrala approachen och låter det bara köra igenom befolkningen precis som tysken under WW II.
Detta som sagt för att du skulle skära i dina handleder om du fick sitta hemma ett tag och för att du är livrädd för att kanske behöva överleva på ditt egenbakta surdegsbröd samt för att du inte förstår hur fegt egoistisk du är när du villigt sprider corona över landet eftersom du ändå inte tillhör riskgrupp.
Att du ens kan stava till desertör chockerar mig din betacucksvenne.
Det är vi som vill beskydda de svaga i befolkningen och är villiga att offra frihet, ekonomi och psykisk hälsa. Inte du.