Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Nej jag är ingen idiot. Jag tog upp kollektivtrafiken som ett exempel på din lignaktighet eftersom du själv tog upp det i det inlägg jag svarade på. Så varför får du ta upp kollektivtrafik som exempel men inte jag? Hela din argumentation är heltigenom oärlig.
Detta var ditt inlägg jag svarade på:
Tror inte riktigt vi i Sverige har förstått allvaret. Vi lever på som vanligt, åker kollektivtrafik och sitter på uteserveringar. Det är vi helt ensamma om i världen. I resten av världen så är det karantän som råder.
Absolut kvalificerad bullshit!
Helt omöjligt resonera med en person som hittar på sin egen verklighet på det viset!
Din jävls nolla är du dum eller!? Uteserveringar och kollektivtrafiken var bara två exempel på hur förslappade vi är. Om du hänger med lite och inte är helt född bakom flötet så hade du fattat att jag tänker på helheten. Sverige är oerhört förslappade i jämförelse med övriga Europa. Helt sjukt att du ens säger emot.
För att förtydliga så är vi helt ensamma om i världen att kunna leva på i vardagen som att ingenting har hänt. Allt vi har att förhålla oss till är lite restriktioner från regeringen, men absolut inget man behöver följa om man inte vill.