2020-04-16, 03:35
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Hade röstat på Hitler,Clinton,Kim Jong un och Hagamannen om de stod nominerade mot Amilia. Fyfan vilket vider. Ut med henne snabbt.
Haha självklart. Måste bara fråga er andra, är det bara jag som hade gjort ett hakkorts på den här "pärl tävlingen"? och skyllt det på att det är en symbol för buddhismen? Om JAG hade varit med i denna säsong av BB hade jag trollat skiten ur tittare och TV4. Det är allt för mesiga deltagare denna säsong, Det är ingen som vågar bjuda av sig själv. Skyller dock 50% på produktionen. Samtidigt kan det vara jag själv som är van vid "over-the-edge content" som det finns mycket av online i dessa tider, Till exempel Ice Poseidon innan han flyttade till Mixer. CX
2020-04-16, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Amilia.

Googlar du så får du upp olika synomymer på Amilia.

Flodko och blåvalen är två av många som dyker upp.

Lägg av. Ni kallar henne det för att hon är tjock. Och ingen har hittills kunnat förklara varför det är så roligt och viktigt att göra det.
2020-04-16, 07:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Lägg av. Ni kallar henne det för att hon är tjock. Och ingen har hittills kunnat förklara varför det är så roligt och viktigt att göra det.
För helvete, det är ju på grund av hennes vedervärdiga, rekord-osympatiska personlighet!
Har du inte fattat det?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-16 kl. 07:45.
2020-04-16, 07:27
Medlem
Hydraulslangs avatar
Angående deltagarnas oförstånd om Covid-19 i Sverige och övriga världen, hittade den här intervjun med surVictoria.
Hon säger att dom fick mycket information om Corona läget, men "dom kunde inte ta in det i huset "!?
Ergo: Trots produktionen gjort sitt bästa att försöka förklara allvaret, är årets deltagare helt enkelt alldeles för korkade att förstå omfattningen (men man blir ju inte förvånad av det).

https://sverigesradio.se/artikel/7450481
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-16 kl. 07:32.
2020-04-16, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel

Det känns ändå lite rättvist eftersom Amilia själv yttrar gärna nedlåtande om de andra. Hon försöker förminska de andra, hon hånar dem, hon skiter i dem o c v. Hon tycker att det är roligt att driva med andra, att manipulera dem, att skratta åt dem och att få andra att skratta åt några.
2020-04-16, 08:20
Medlem
Ventilos avatar
Väntar fortfarande på att BB ska uppmärksamma Adam Alsings tragiska bortgång. Han var trots allt en stor BB-profil och deltagarna har hans foto inne hos sig. Än så länge inte ett ord. Säger rätt mycket om denna upplagas standard.
2020-04-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Du menar detta: https://www.instagram.com/tv/B--kEKOnK4U/?igshid=6dzpzeccbnkn

Japp
2020-04-16, 08:30
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventilo
Väntar fortfarande på att BB ska uppmärksamma Adam Alsings tragiska bortgång. Han var trots allt en stor BB-profil och deltagarna har hans foto inne hos sig. Än så länge inte ett ord. Säger rätt mycket om denna upplagas standard.

Det är Jassa som har ett sådant inramat foto väl? Varför har hon det förresten?
2020-04-16, 08:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Kikade precis på senaste avsnittet och blev så jävla glad över att Amilia blev barn trots allt. Jag röstade emot det. För jag ville inte att hon skulle komma in till sin snuttefilt.
Men nu när jag såg hennes bikt blev jag ÖVERLYCKLIG.

Hon verkar passa extremt bra på barnsidan, hon började alltså gråta där inne igår? Varför?
Sjukt vad äcklig hon är. All uppmärksamhet ska gå till henne. Det gick bra att negga ner på att Jasse och Martin skulle vara negativa, men hon...
😂 ja man blir INTE förvånad.
Dramaqueen.
2020-04-16, 08:37
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är Jassa som har ett sådant inramat foto väl? Varför har hon det förresten?

😂
Fotot tillhör inredningen. Jasse tog knappast med sig Adam Alsing som sin personliga sak, hon tog med ett gosedjur.

Fotot är en detalj som BB inrett med, för han har varit en så stor del av BB.
2020-04-16, 08:51
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😂
Fotot tillhör inredningen. Jasse tog knappast med sig Adam Alsing som sin personliga sak, hon tog med ett gosedjur.

Fotot är en detalj som BB inrett med, för han har varit en så stor del av BB.

Fel. Jassa fick kortet i lådan hon fick under jubileumsveckan, när hon var instängd i lilla-BB. Hon blev inkallad till annexet, där dom hade byggt upp onanikojan. Där fick hon lådan med bland annat kortet på Adam Alsing av Christian Lundgren från BB 2002.
2020-04-16, 08:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Kikade precis på senaste avsnittet och blev så jävla glad över att Amilia blev barn trots allt. Jag röstade emot det. För jag ville inte att hon skulle komma in till sin snuttefilt.
Men nu när jag såg hennes bikt blev jag ÖVERLYCKLIG.

Hon verkar passa extremt bra på barnsidan, hon började alltså gråta där inne igår? Varför?
Sjukt vad äcklig hon är. All uppmärksamhet ska gå till henne. Det gick bra att negga ner på att Jasse och Martin skulle vara negativa, men hon...
😂 ja man blir INTE förvånad.
Dramaqueen.
Ja, hon är helt otroligt hemsk!
Hoppas bara vi får rösta ut Lenny till dom vuxna nu.
Och barnen ska inlåsta på rummet med utegångsförbud till måndag em, givetvis ska dom vuxna då ha en unik tre dagars karnivalsfest med obegränsad tillgång till mat och sprit dygnet runt.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-16 kl. 09:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in