2020-04-16, 04:57
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fan ja! Ligger på 2 glas C-vitamin per dag. Tar också extra D-vitamin + B och sedan en multivitamin. Det hjälper just att bygga upp sitt försvar. Skulle vilja öka till 3 glas men har fått råd att för mycket C-vitamin är inget bra. Det kan motverka det goda i det.

Du ska ligga på ett intag mellan 5-15g fördelat över 24 timmar. Hoppas att du inte använder dig utav brustabletter för då måste jag göra dig besviken att det är otroligt mycket slöseri på dina pengar
Citera
2020-04-16, 04:58
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Men det är ju på väg mot Bermuda där det hör hemma.
Menar du att det skulle vara fullastat med virus eller varför ligger det i denna tråd?

Någon form av corona-utrustning är min gissning, kanske testutrustning från Ryssland. Se nedan hur det flugit runt det senaste dygnet. Planet är registrerat på Bermuda men nyttjas av Hongkong. Varför man undviker Vitryssland är intressant. Egentligen vet vi inte ett skit om hur det säkerhetspolitiska läget ser ut nu pga C-19.

Reg#: VP-BCH

Edit: På väg att landa i Frankfurt (HHN/EDFH) igen.

15 Apr
U39302 (SAY9302)
Baku (GYD) Moscow (SVO)
15 Apr
U39316 (SAY9316)
Frankfurt (HHN) Baku (GYD)
14 Apr
U39784 (SAY9784)
Novosibirsk (OVB) Frankfurt (HHN)
14 Apr
U39884 (SAY9884)
Zhengzhou (CGO) N/A (N/A)
Senast redigerad av Max3x 2020-04-16 kl. 05:38.
Citera
2020-04-16, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Varför skulle vi sitta i skiten? För att det inte finns Vaccin menar du?

vaccin räddar oss inte från detta virus , nej jag menar att när vi nu ändå har varit lite duktiga och satt människor och länder i karantän , betalat ut stödpengar till ekonomin och kunnat hålla smittan på en låg nivå ändå , vad tror du händer när pengarna är slut , folk inte orkar vara hemma längre och vi tvingas starta upp allt för att inte gå under helt ,

hur tror du denna smitta sprids över världen då tänk för fan lite längre !!!!
Citera
2020-04-16, 05:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Du ska ligga på ett intag mellan 5-15g fördelat över 24 timmar. Hoppas att du inte använder dig utav brustabletter för då måste jag göra dig besviken att det är otroligt mycket slöseri på dina pengar

Klart man gör. För C-vitamin. Det är brus med smak av citron etc. Hur är det dåligt? Det är ju samma vitamin.
Citera
2020-04-16, 05:03
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
vaccin räddar oss inte från detta virus , nej jag menar att när vi nu ändå har varit lite duktiga och satt människor och länder i karantän , betalat ut stödpengar till ekonomin och kunnat hålla smittan på en låg nivå ändå , vad tror du händer när pengarna är slut , folk inte orkar vara hemma längre och vi tvingas starta upp allt för att inte gå under helt ,

hur tror du denna smitta sprids över världen då tänk för fan lite längre !!!!

Du måste verkligen söka information, jag har läst, lyssnat på massivs med läkare som berättat om både naturliga läkemedel som används i usa. Jag har även sett forskning kring medicin som använts för covid.-19 patienter i Usa där 800 patienter blev friska på mindre än fem dagar. Där enbart två personer utav dessa 800 behövde läkarvård
Citera
2020-04-16, 05:06
Medlem
Citat:
Du måste verkligen söka information, jag har läst, lyssnat på massivs med läkare som berättat om både naturliga läkemedel som används i usa. Jag har även sett forskning kring medicin som använts för covid.-19 patienter i Usa där 800 patienter blev friska på mindre än fem dagar. Där enbart två personer utav dessa 800 behövde läkarvård

And what is this wonder medicine?
Citera
2020-04-16, 05:07
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart man gör. För C-vitamin. Det är brus med smak av citron etc. Hur är det dåligt? Det är ju samma vitamin.

Nä dricker du en brustablett (innehåller även kemiska föreningar) försvinner c-vitaminet ur din kropp efter ca två timmar. Dricker du tex askorbinsyra (ren c-vitamin) tex 0.5-0.8g i 1 liter vatten fördelat över några timmar blir effekten betydligt bättre. Vad kostar ett rör och hur länge räcker det? Jag köpte ren askorbin syra 1kg för 120kr vilket jag har använt i två månader varje dag och jag har minst halva kvar
Citera
2020-04-16, 05:07
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OUFCompulsive
And what is this wonder medicine?

You told me its just rubbish
Citera
2020-04-16, 05:08
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thensome
Det finns det absolut inget som säger. Hur immuniteten från ett vaccin blir beror på många faktorer och går inte att uttala sig om i nuläget.

Immuniteten från ett vaccin, kan aldrig bli bättre än immuniteten från att smittas naturligt och gå igenom sjukdomen. Däremot kan den bli sämre.
Citera
2020-04-16, 05:11
Medlem
Citat:
You told me its just rubbish

Because I’m 100% sure it is, considering there’s no known effective medications currently and your insistence this is less deadly than a flu.
Citera
2020-04-16, 05:14
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OUFCompulsive
Because I’m 100% sure it is, considering there’s no known effective medications currently and your insistence this is less deadly than a flu.

Why did they have a meeting in the white house yesterday and people who has been treated with this medicin and now been cured?

And why i am reading a study that shows this medicin increase the virus in your body? Its picture and everything..
Citera
2020-04-16, 05:15
Medlem
arbetets avatar
Lite dubbla besked här på morgonen men både Reuters och CNN rapporterar att USA passerat trettiotusen döda:

U.S. coronavirus deaths top 30,000 - Reuters tally
Total U.S. coronavirus deaths topped 30,000 on Wednesday, after a record single-day increase in COVID-19-related fatalities the prior day, according to a Reuters tally.

The United States reported 2,364 deaths on Tuesday, far above the previous daily high of 2,069 recorded on April 10, according to a Reuters tally.

U.S. deaths on Wednesday stood at 30,039, up 1,593 with many states yet to report. Cases topped 615,000 in the United States and 2 million globally.

Despite the spike in deaths, there were tentative signs in some parts of the country that the outbreak was beginning to ebb.
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-usa-casualties/us-coronavirus-deaths-top-30000-reuters-tally-idUSKCN21X2XA

www.worldometers.info visar fortfarande 28,529. Hoppas det klarnar under dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in