2020-04-16, 00:20
Medlem
Hur kom LW:s blod UNDER SD:s plös hos vederbörandes vänstra sko ?

Varför hittades inget blod hos SD:s högra sko och skons plös ? ... varken ovanpå eller under plösen.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-16, 00:25
Medlem
Det vi har: otrohet, hot, avslöjanden och utbrott/skilsmässa,
Sedan fler hemligheter och bedrägeri och svek följt av hot, stalking, misshandel och polisanmälan.
Han tar foto på henne i smyg,
Kontrollerar och skrämmer henne.

Han hittar på en historia om gangstrar på cykelvägen, ljuger för polisen, ljuger för bekanta, felaktiga uppgifter om tid plats för viktiga händelser och helt orimliga bortförklaringar till så många saker.
Det städas, tvättas och vattnas på mordnatten!!

Det finns blod och DNA. Det kan man dock inte tidsbestämma så han förklarar bort det med sex.

Det saknas alltså: Mordvapen och spår på brottsplatsen?

Är det så man enkelt tolkar detta? Har folk inte åkt in med färre bevis än så?

Tillägg: Han visste att dörren stod på glänt, han visste att det var hon som hade hittats innan det blev offentligt, han sade till sin chef att det skulle bli tråkiga löpsedlar redan tidigt nästa dag.
Alltså man kan fortsätta i oändlighet
Senast redigerad av LeifBilly2012 2020-04-16 kl. 00:30.
Citera
2020-04-16, 00:30
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Splittrings-skadorna i trädstämman 🌳 kan inte vara fullständigt rektangulära, detta sagt med anledning av att varje splittrings-skada i trädstammen 🌳 har en diagonal kant eller linje som av-viker från de tre övriga kanterna till observandum = ( något man bör lägga märke till ) är att den diagonala kanten har olika platser hos varje splittrings-skada.

Mvh/ @JokerMannen
Skadorna på trädet för tankarna till... armeringsjärn:
https://dmh.nu/wp-content/uploads/Armeringsj%C3%A4rn.jpg
https://www.google.com/search?q=armeringsj%C3%A4rn+dimensioner&sa=X&biw=1 024&bih=457&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=7UB8Qz-LQmDt6M%253A%252CkkntLBmLsg_V4M%252C_&vet=1&usg=AI 4_-kRfJnYy7vzsLco-1K8OpmhbnO3qXg&ved=2ahUKEwjOgJuD2ufoAhUPyaYKHTorBY gQ9QEwBXoECAkQGQ#imgrc=JEnEaMaj-z_cvM
Citera
2020-04-16, 00:31
Medlem
Citat:
Hur kom LW:s blod UNDER SD:s plös hos vederbörandes vänstra sko ?

Varför hittades inget blod hos SD:s högra sko och skons plös ? ... varken ovanpå eller under plösen.

Mvh/ @JokerMannen

Därför att på den andra skon satt plastskyddet på rätt sätt?
Citera
2020-04-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Därför att på den andra skon satt plastskyddet på rätt sätt?

Då ber jag att få ställa en fråga till dig vilken följande lyder,

Var ifrån kom dessa plastskydden som Gärningspersonen i sådant fall brukade till sina skor vid det då aktuella mordtillfället bakom bullerplanket ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-16, 00:56
Medlem
Citat:

Var ifrån kom dessa plastskydden som Gärningspersonen i sådant fall brukade till sina skor vid det då aktuella mordtillfället bakom bullerplanket ?

Mvh/ @JokerMannen

Ett gym?
En visningslägenhet?
Citera
2020-04-16, 00:58
Medlem
Citat:

Mvh/ @JokerMannen

Det är ju något som vården vanligtvis har. Vårdcentraler, sjukhus, tandläkare. Lätt att ha i en ficka och snabbt dra på skorna. Inga mönster från skosulan blir det heller.
Citera
2020-04-16, 01:00
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Mvh/ @JokerMannen

Från sjukhuset.
Citera
2020-04-16, 01:01
Medlem
Citat:

Mvh/ @JokerMannen

Från gymmet / simhallen?
Sjukhus, vårdcentralen eller tandläkaren?
Citera
2020-04-16, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Det är ju något som vården vanligtvis har. Vårdcentraler, sjukhus, tandläkare. Lätt att ha i en ficka och snabbt dra på skorna. Inga mönster från skosulan blir det heller.

Möjligen därför de inte kunde definera det som såg ut som skoavtryck på LWs kläder?
Citera
2020-04-16, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Skadorna på trädet för tankarna till... armeringsjärn:
https://dmh.nu/wp-content/uploads/Armeringsj%C3%A4rn.jpg
https://www.google.com/search?q=armeringsj%C3%A4rn+dimensioner&sa=X&biw=1 024&bih=457&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=7UB8Qz-LQmDt6M%253A%252CkkntLBmLsg_V4M%252C_&vet=1&usg=AI 4_-kRfJnYy7vzsLco-1K8OpmhbnO3qXg&ved=2ahUKEwjOgJuD2ufoAhUPyaYKHTorBY gQ9QEwBXoECAkQGQ#imgrc=JEnEaMaj-z_cvM

Hej @letsdoit

Jag har studerat dina utlagda bilder på Armerings-järn Tack !

Jag har länge haft en tanke åt ett helt annat håll och även prövat mina tankar med utmärkt resultat, det handlar om ett rör som är från 11,5 till 12,0 = 🚫 = centimeter och längden 2,9 till 3,0 decimeter och röret är tillräckligt stabilt för att slå mycket hårda slag mot hårda föremål utan att tillhygget ger vika.

Tanken kom redan från början att Gärningspersonen använt ett ihåligt runt tillhygge.

Jag har starka misstankar om vad tillhygget kan vara undangömt.

Observera att jag inte vågar ta upp vad jag starkt misstänker gällande var mordvapnet kan vara undangömt, detta med anledning av att både HD och nu också SD samt JG håller koll på vad som skrivs i tråden.

Jag skall kontakta polisen och berätta vad jag länge misstänkt och anledningen till varför jag har mina misstankar riktade till en viss plats.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-16, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Från sjukhuset.

Hej @Lonnrot

Ja du, vad skall man säga ... kan HD ha tagit hem sådan plastskydd från sin avdelning ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in