2020-04-15, 23:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Jag är helt chockad...
Han fanns ju alltid med, teveprogram, morgonradio, poddar...alltså jag kan inte ta in detta...och han som skulle bli farfar nu i maj...stackars familj...

Vila i frid Adam.🕊

Jo han fanns alltid med. Är i chock också. Går inte att ta in. Det är bara för mycket. Även om man inte kände eller var släkt med han. Han har ju ändå hela tiden varit där. Från man var liten.
Citera
2020-04-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Står väl att det var ett hot?

De va ett halvår sen! Antagligen diabetes 2
Nu och hade de säkert tidigare också
Citera
2020-04-15, 23:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Nej.

https://open.spotify.com/episode/19G6oZoWXmjuXKWukI476r?si=YLJ_MJpiQ2iSMcZD7VQCxw

https://www.instagram.com/p/B93gkMRHu1F/?igshid=17tkgrnh0pvfz

Nej. De presenterar sig ju. Det är Caroline Björnehag, Daniel Breitholtz och Adam Alsing i den länken du har där. 1.19 in i programmet hör du presentationen.

Med andra ord är det Daniel Breitholtz som drar upp det där med komikern Johannes Finnlaugsson som har gjort det som sin grej att skämta om folk som dött, så fort han kan (han får skäll av sina fans om han inte gör det för snabbt). Och nu tar alltså Daniel upp ett skämt som han drog direkt efter Max von Sydows död.

Jag tror dock inte den där Johannes drar ett snabbt skämt om Adam.
Senast redigerad av dialektiker 2020-04-15 kl. 23:21.
Citera
2020-04-15, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Tycker det är så tragiskt att lyssna på Adam & co podden efter den 18 mars, då dom säger att Adam är hemma med bara lite snuva, och att det nog inte är någon fara med honom.
Ja, undrar också hur mycket de visste egentligen..
Citera
2020-04-15, 23:22
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolter
De va ett halvår sen! Antagligen diabetes 2
Nu och hade de säkert tidigare också

Inlägget är från 2018.. Han var i god form och hade gått ner tiotals kilo i vikt. 2019 deltog han i cykelvasan:

https://www.vasaloppet.se/nyheter/infor-cykelvasan-2019-nordens-storsta-mtb-lopp-med-over-23-000-cyklister/

RIP.
Citera
2020-04-15, 23:23
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej. De presenterar sig ju. Det är Caroline Björnehag, Daniel Breitholtz och Adam Alsing i den länken du har där. 1.19 in i programmet hör du presentationen.

"Tops i näsan" är avsnittet.
Daniel är sjuk. Spelar ingen roll. Du är på fel avsnitt. Du är på 11 mars, "kaffet är kallt".

Edit: 18 mars, "Tops i näsan" är hans sista.
Senast redigerad av cateatdog 2020-04-15 kl. 23:26.
Citera
2020-04-15, 23:26
Medlem
Lyssnar på podden Adam och kompani från den 18e mars ca 24 min innan säger en av deltagarna att hen umgicks med en av de första coronasmittade i Sverige. Tycker nån snorar i podden med. Podcasten den 25e är han borta för han har snuva, trots sin järnhälsa.
Citera
2020-04-15, 23:31
Medlem
Verkligen tragiskt! Har en bekant som jobbar på IVA som säger att de flesta på IVA är födda på 60 och 70-talet (alltså i min årskull!!!). Dessutom ligger där en hel del 20-30 åringar, som inte har underliggande sjukdomar! Må alla vila i frid.
Citera
2020-04-15, 23:33
Medlem
dANiis avatar
Må Adam vila i frid, känner för familjen, sorgligt.
Citera
2020-04-15, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Så Corona släckte ner Alsing.
Oväntat.
Trist.

Nu tror jag svenskarna vaknar upp och börjar frukta detta virus.
Kan det ha ihjäl Alsing kan det ta vemsomhelst.
Vad hjälper det att svenskar fruktar det, när svenska myndigheterna inte gör det

Nu kommer Schulman vara ledsen på fredag och säkert kommentera
Citera
2020-04-15, 23:34
Medlem
Jag gillade inte karln, framförallt pga hans beteende mot en gäst i ett av hans talkshow-avsnitt samt hans beteende mot småtjejer under DJ-karriären.

Men inget ont om de döda.

Kanske är det så att hans största bedrift i karriären var att ge offren för Covid-19 ett ansikte. Well done, Adam. Må något gott komma av detta.
Citera
2020-04-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softa2020
Lyssnar på podden Adam och kompani från den 18e mars ca 24 min innan säger en av deltagarna att hen umgicks med en av de första coronasmittade i Sverige. Tycker nån snorar i podden med. Podcasten den 25e är han borta för han har snuva, trots sin järnhälsa.
Vem sa det med den första coronasmitttade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in