2020-04-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Kan vi snacka nomineringar???

Amilia : 2 på julia 1 på sami
Julia : 2 Amilia 1 på Lennie
Martin : 2 Amilia 1 mergim
Jasmine : 2 Amilia 1 mergim
Sami : 3 Amilia 1 mergim

Vad tror ni om mergim Lennie och frida ? Ha i åtanke att Martin jasemine auto och frida är imun
Tror att Martin lägger sin 2a på Julia fast han borde hålla sig till det du skriver.
+ Lennie. 2 på Julia 1 på flodkon, Frida: 2 på Julia 1 på flodkon, Mergim: 2 Julia 1 på flodkon
Senast redigerad av Zwoop69 2020-04-15 kl. 22:06.
2020-04-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Kan vi snacka nomineringar???

Amilia : 2 på julia 1 på sami
Julia : 2 Amilia 1 på Lennie
Martin : 2 Amilia 1 mergim
Jasmine : 2 Amilia 1 mergim
Sami : 3 Amilia 1 mergim

Vad tror ni om mergim Lennie och frida ? Ha i åtanke att Martin jasemine auto och frida är imun

Inte en chans att Julia nominerar sin älskling blåvalen.
2020-04-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Tror att Martin lägger sin 2a på Julia fast han borde hålla sig till det du skriver.
+ Lennie. 2 på Julia 1 på flodkon, Frida: 2 på Julia 1 på flodkon, Mergim: 2 Julia 1 på flodkon

Låter rimligt.
2020-04-15, 22:08
Medlem
Miraquellas avatar
Guuud vad Mergim lider. Och idioter håller på i barnkammaren...
2020-04-15, 22:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Inte ens chans att hennes kompisar i produktionen skulle visa hennes rätta färger i avsnittet.

Det har ju inte gjort det hittills, så varför skulle det ske nu?
Nä, troligtvis är det väl hon själv som klipper ihop avsnitten i bikten.
Med ett glas viiiin i ena handen och en maxibag ostkrokar i andra, vilt stirrande på Lenny-klipp i slow motion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Låter rimligt.
Hur tänkte du då?
Medlem
Jag har kikat in på liven ibland och alltid är det någon tjej och Mergim som ligger i en varsin saccosäck och snackar om egentligen ingenting. Avsnitten som jag gett en chans har innehållit väldigt lite "content" så jag följer inte alls Big Brother riktigt hardcore utan lite då och då.

Däremot till er som följer detta stenhårt så undrar jag en grej: Många tidigare säsonger så har man gett dem uppdrag och uppgifter med teman som hintar om vad som sker utanför BB-Huset. Nu förstår jag att Corona-pandemin inte riktigt hade varit passande att hinta om via uppdrag då redaktionen tog det allvarligt (redaktionen har tagit ett snack med deltagarna och talat om för dem hur läget ser ut och att dom kommer att meddela deltagare ifall deras familjemedlemmar insjuknar). Men finns det någonting i denna säsong som delats ut i ett tema till deltagare som hintar om hur läget på utsidan ser ut?

Händer väl inte förvisso mycket i omvärlden förutom denna pandemi så tema-veckor med en hint är väldigt svårt att införa gissningsvis. Men det är just den lilla detaljen som alltid varit min favorit när det gäller Big Brother.
2020-04-15, 22:10
Medlem
Hur mycket måste vinnaren skatta på vinsten?
2020-04-15, 22:14
Medlem
Amilia just nu, statuerar exempel på exakt allt det hon fått kritik för..
2020-04-15, 22:15
Medlem
Lennie försöker förklara vad BB går ut på för Amilia 🤣
2020-04-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag har kikat in på liven ibland och alltid är det någon tjej och Mergim som ligger i en varsin saccosäck och snackar om egentligen ingenting. Avsnitten som jag gett en chans har innehållit väldigt lite "content" så jag följer inte alls Big Brother riktigt hardcore utan lite då och då.

Däremot till er som följer detta stenhårt så undrar jag en grej: Många tidigare säsonger så har man gett dem uppdrag och uppgifter med teman som hintar om vad som sker utanför BB-Huset. Nu förstår jag att Corona-pandemin inte riktigt hade varit passande att hinta om via uppdrag då redaktionen tog det allvarligt (redaktionen har tagit ett snack med deltagarna och talat om för dem hur läget ser ut och att dom kommer att meddela deltagare ifall deras familjemedlemmar insjuknar). Men finns det någonting i denna säsong som delats ut i ett tema till deltagare som hintar om hur läget på utsidan ser ut?

Händer väl inte förvisso mycket i omvärlden förutom denna pandemi så tema-veckor med en hint är väldigt svårt att införa gissningsvis. Men det är just den lilla detaljen som alltid varit min favorit när det gäller Big Brother.

Ett år hade dom väl en frågesport om saker som kan ha hänt i världen?
Deltagarna fick gissa om det var sant eller osant.
2020-04-15, 22:17
Medlem
Hur hamnade klagomuren i barnkammaren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in