Citat:
Detta är helt otroligt att skåda. Jag tycker att det känns som att media för första gången är på väg att få överhanden mot Trump nu.
Grejen är den, att så länge Trump inte är jättekass i sin kommunikation så har han överhanden tack vare att arrogansen hålls till ett minimum med Trumpmått mätt.
Men nu går han över gränsen, har på tok för mycket fel, börjar prata om total authority osv.
I så här djävla risigt skick har jag inte sett USA:s ledning under min livstid.
Sorgligt, beklämmande och extremt fascinerande.
Han hade haft guldläge om inte Coronan hade dykt upp, men här blottar han sig hur otroligt dålig han är när han sätts under riktig press. Så här är det inte tänkt att en president för USA ska agera. Jösses.
Grejen är den, att så länge Trump inte är jättekass i sin kommunikation så har han överhanden tack vare att arrogansen hålls till ett minimum med Trumpmått mätt.
Men nu går han över gränsen, har på tok för mycket fel, börjar prata om total authority osv.
I så här djävla risigt skick har jag inte sett USA:s ledning under min livstid.
Sorgligt, beklämmande och extremt fascinerande.
Han hade haft guldläge om inte Coronan hade dykt upp, men här blottar han sig hur otroligt dålig han är när han sätts under riktig press. Så här är det inte tänkt att en president för USA ska agera. Jösses.
Ja hade inte coronan kommit så hade det sett bättre ut för honom. Men det är väl sällan eller aldrig till och med som en president inte får ett knepigt problem i sitt knä. De flesta som inte alla blir stärkta då men här blev det alltså tvärtom. Han kan inte hantera det för han vet inte hur man inte ljuger. Hade han sagt sanningen januari till april så hade ingen kunnat säga något för det är ju inte han som har skapat viruset så att säga. Men nu ljög han och folk hör det och han fortsätter att ljuga vilket är mycket fascinerande.
Sen så springer hans personlighetsstörningar ut i full blom. Och det är extremt fascinerande att studera. Men det blir för mycket till och med för de som har stöttat honom. Många har insett var vi är någonstans, och att han inte fungerar i en krissituation medan andra presidenter gjort det. Den här fungerar inte optimalt. Man bara undrar; hur illa kan det bli?