Citat:
Ursprungligen postat av
AlbertEnben
Ha ha ha det klippet var bra! Han kan inte ha annat än kassa rådgivare för ingen får säga emot honom. De får bara klappa händerna och hoppa av glädje. Trumps dementa hjärna klappar helt ihop av den här viruskrisen. Så han kör som vanligt i en helt ny och ovan situation. Han ljuger som vanligt i tron att han kan prata folk trötta tills han får som han vill.
Orkar han en PK i dag igen? Han jobbar nog inte så mycket på dagarna utan han sover och tittar på nyheter för att se vem han ska attackera som inte har klappat händerna åt allt han sagt och gjort.
Detta är helt otroligt att skåda. Jag tycker att det känns som att media för första gången är på väg att få överhanden mot Trump nu.
Grejen är den, att så länge Trump inte är jättekass i sin kommunikation så har han överhanden tack vare att arrogansen hålls till ett minimum med Trumpmått mätt.
Men nu går han över gränsen, har på tok för mycket fel, börjar prata om total authority osv.
I så här djävla risigt skick har jag inte sett USA:s ledning under min livstid.
Sorgligt, beklämmande och extremt fascinerande.
Han hade haft guldläge om inte Coronan hade dykt upp, men här blottar han sig hur otroligt dålig han är när han sätts under riktig press. Så här är det inte tänkt att en president för USA ska agera. Jösses.