Citat:
Ursprungligen postat av
Dbloods
Nej nu ska det spekuleras i om han hade bakomliggande sjukdomar, knarkade, hade diabetes, rökte som ung osv osv. Tragiskt men sant. Vänta får du se i tråden
Folk är rädda det är hela grejen..Därför letar de med ljus och lykta efter anledningar till dödsfallen även hos friska personer..Ett sätt att "skydda sig" mentalt från den bistra sanningen all vem som helst kan drabbas och dö av detta virus. Även kärnfriska som har en dålig vecka. Likväl som multisjuka som har en bra vecka. Viruset gör ingen skillnad.. Därför är även de rika rädda De är inte vana att drabbas på samma villkor som mindre bemedlade personer.
Man kan bara hoppas på att en del smitthärdar kommer in i de fina rummen och sänker fler av den typen av människor man som vanlig medborgare tycker borde drabbas..
Vilken kändis kommer härnäst ? Vart har statsministern gömt sig ? Han har varit osynlig på senare tiden med sina förinspelade tal..I Skyddskarantän ? omgiven av skyddande gaser så att viruset inte når honom ?
Jag var ingen "fan" av Alsing men bra med en kändare person på dödslistan, kanske leder detta till lite eftertanke hos de styrande i samhället. Tyvärr tror jag att det måste till än större fula fiskar som drabbas än Alsing..
Näringslivstoppar som riksbankschefer och diverse proffs VD'ar behöver nog drabbas innan det händer något radikalt. Även en del inbitna feministiska fruntimmer behöver drabbas för att Sverige skall vakna till skulle jag tro..Så känner ni dessa så hälsa på hos dem och hälsa från "folket"..då ni börjar känna er krasliga och febriga..Kanske bidrar ni till en bättre utveckling för landet genom att smitta ner rätt personer.