Citat:
Ursprungligen postat av
Philomena
Känner samma. Läste också och det är hemskt. Förstår inte hur någon kan göra detta mot barnen W oavsett vad nu någon tyckte om deras mamma. Blir nästan galen också av vanmakt att läsa det N skriver och någonstans veta att paret högst troligt kommer att resa runt smajlandes runt landet och logga burkar som om ingenting hade hänt och livet är på topp. Allt medan barnen W står där utan mamma och med MGM på fri fot samt JG hycklandes samtidigt som han söker upp deras mammas vänner och beter sig som allt annat än en vän.
Jag hoppas att barnen har kloka vuxna omkring sig som beskyddar dem och framförallt lyfter en del av bördan från Ns axlar. Han är äldst i syskonskaran men ska inte behöva känna att han bär allt detta. Och för guds skull, någon måste se till att prata med honom så att han inte gör något dumt nu för att hämnas sin mamma. Det är SD inte värd eller vem nu än GM är. Allt fokus hos de vuxna nu måste vara att få barnen att hur genomsvårt det än är fokusera framåt på sina egna liv nu och inte låta SD driva dem till att antingen göra något förhastat eller fastna i bitterhet hur orättvist detta än känns. Den bästa hämnden de kan ta på SD är att få ett bra liv och föra vidare alla ljusa minnen av deras mamma.
Precis vad jag tänkte, att hoppas inte N*a gör eller säger något dumt.
Han visar samtidigt att han är förståndig och klok.
N*oas uppmaning till folket:
LÄS FUP!!!
Ett mycket bra förslag.
Och bara det att han skriver ut sin förtvivlan och sin rädsla är bra!
Nu har de varandra, och en bra och klok pappa!
Jag är säker på att de kommer att fogas samman mer och bli starkare tillsammans!
Inte låta hatet äta upp dom.
Inte låta hatet förstöra mer.
Jag hoppas att mgm har förstånd nog att flytta ur kvarteret så att grannar inte ska behöva känna obehag och rädsla.
Och ANMÄL minsta lilla försök som mgm gör för att försöka på något minsta vis påverka dom och deras vittnesmål.
Jag hoppas att någon som vet något TAR BLADET FRÅN MUNNEN.
Fruktansvärt osmakligt att mördare ska få gå fria!
Jag har en granne som mördat sin fru. Han är snart ute, efter två år. Det för att han ljugit och ljugit och undanhållit.
Det är ruttet att man ska kunna LJUGA sig fri, undanhålla och låta bli att göra det rätta.
VEM låter bli att lämna ut sitt password!!!!
När en vän har blivit mördad!
Finns bara en.