Citat:
Ursprungligen postat av
jarrelka
Aja, det ligger något i det du säger men jag håller inte med. Martin går på de som jävlas med honom och är annars väldigt laid back. Undantaget är Frida som även Alex betedde sig dåligt mot. Det jag tycker är att Amilia är så ful för hon är fin i hennes ansikte men kommer bränna henne så fort hon får chansen. Olika åsikter vi har helt enkelt

Alex betedde sig dåligt mot Frida pga spelet. Han hade själv sagt att han skulle vara på dem och jävlas pga det. Martin var var bara taskig utan anledning. Slänger en vikt på henne och säger "Jag gillar att tänja gränser". När han kom in i huset gick han på Julia oprovocerat när hon var ledsen. Han är den som jävlas. Normala empatiska människor får inte ut nåt av att gå på svaga. Han har själv sagt i bikten att han har behandlat folk som skit i sitt liv. Man får ta honom på orden. Han är även den enda deltagaren som jag inte sett visa en enda känsla.
Om man läser kommentarerna till klippen med hans samtal med Frida så ser man att många reagerar. Ingen känner så när de andra deltagarna pratar taktik spelmässigt med en motståndare, för de gör det på ett normalt sätt.