Är det inte lite lustigt, jämt när det röstas om bestraffningar så blir det Amilia (inget fusk), men viktiga omröstningar som gäller immunitet, då vinner hon plötsligt (fusk)!
Produktionen låter oss bestraffa fanstyget, som kompensation för att dom låter henne åka på ett jävla 🍌
Visst är det så!
Men det jävlligaste är ju att Amilia tror att ALLT som hon utsätts för är för att hon är så populär på utsidan. Hon skulle bara veta hur det ligger till
Ja det är nog enda chansen vi får! För de lär rigga alla andra tävlingar till hennes fördel i fortsättningen. De räknade väl med hon skulle ta hem detta. Men eftersom hon gjorde ett tydligt fel vågar de inte låta henne vinna för många klagar på henne under tävlingen, syntes tydligt hon tryckte sedlar mot glaset.
Ska fan be alla jag känner rösta ut henne. Om vi ska rädda kvar en så gör jag allt för att rädda kvar Martin. Gillar inte ens honom men Jasmine har sina fans och Amilia har sina. Martin lär behöva hjälp. Men det borde ju vara att rösta ut, de kan omöjligt ändra på det bara för att hon hänger löst.
Exakt!
Inget jidder här nu om att rösta ut Jasmine.
Amilia out!
Skoja att det flög upp sjukt fler sedlar när amilia startade! RIGGAT!
Helt seriöst.. vad skulle de vinna på att rigga detta till någons fördel? Det filmas 24/7 och tittare är ju som gamar när det kommer till de man älskar eller hatar!
Oj vad jag längtar till Amilia förpassas till barnkammaren! MYCKE blodpudding tack denna vecka 🤣🤣🤣
Röstade på utegångsförbud för olydiga barn. Matvägran är olydnad.