2020-04-15, 14:52
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Ok men för att undvika att riggningspratet fortsätter överallt hade de ju kunnat räkna pengarna öppet, efter att varje deltagare gjort sitt.
Nu valde de ju att inte göra så och då är det ju inte svårt att räkna ut att veckans immunitet kommer gå till allas vår solstråle Amilia.

Exakt. Hade produktionen jobbat för hundraprocentig transparens så skulle sedlarna ha räknats dels innan den tävlande gick in i buren och dels direkt efteråt. Givetvis valde produktionen att inte vara tydliga! Sluga arslen.
2020-04-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0rax
Varnar för långt inlägg.

Om ni vill att det ska hända något mot Amilia på grund av detta så skicka in era åsikter till tittarombudsmannen för TV4: tittarombudsmannen@tv4.se

Hon har tidigare gjort liknande saker mot Lennie men detta är inte okej. Klippet visar inte ens värsta delen som hände tidigare där hon håller fast honom och han får slita sig ifrån henne och sprang iväg från henne. Sen går han in i sovrummet och vi får se det som var i klippet som du länkade.
BB har skrivit på flera ställen nu att de har en kontinuerlig konversation med Lennie om detta, och han har sagt att han kommer säger ifrån till Amilia när han känner sig obekväm/tycker hon går för långt. I get your point men detta är att ta det lite väl långt. Hade inte Lennie varit ok med hennes beteende hade hon blivit varnad.
2020-04-15, 14:53
Medlem
Hade väl varit bäst att dom räknade sedlarna så fort den som tävlat gått in i sitt rum och att vi fick se när dom räknar.
2020-04-15, 14:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tyvärr är det ju inte lika för alla, hon går säkert (alltid) fri.

Ja, det gör hon verkligen och jag är sjukt less på det!! Vi har i avsnitt efter avsnitt sett henne stå i rökrutan och prata med folk som är utanför imorse blev Jasmin (tror jag det var) tillsagd att hon bröt mot reglerna för att hon pratade med någon utanför rökrutan. Så uppenbar särbehandling att jag ser rött!
Sen hennes jävla snackande i kamerorna hela tiden. Amiia-show, "morgonsoffan" och fan vet allt. Grejen är ju att de ska IGNORERA kamerorna. Jag är så jävla less! Hon ska UT. NU!! Blir inte hon auto-nominerad den här veckan så...... Fast det kommer ju inte hända!
2020-04-15, 14:55
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hade väl varit bäst att dom räknade sedlarna så fort den som tävlat gått in i sitt rum och att vi fick se när dom räknar.

Ja! Men de borde även tydligt ha räknat innan hur många sedlar de kastar in i buren.
2020-04-15, 14:57
Avstängd
sami är fan vidrig, kolla mitt bajs, fjärtar o har sig, väx upp gubben
2020-04-15, 14:58
Medlem
Om Amilia nu vinner immuniteten (big surprise) så röstar vi ut skrik-Jassa eller?
Då har vi glädjen av att se vad Martin gör när hon är borta och om valen lägger en stöt där istället för Lennie.
2020-04-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0rax
Varnar för långt inlägg.
Lång långt inlägg - tog bort
Mvh,
[namn]

Ville bara inflika att BigBrother och har agerat genom att fråga Lennie om de skulle agera vilket han avböjde.

Lade in texten från deras instagram någon sida bakåt
2020-04-15, 15:02
Medlem
Tror ändå Frida tar hem detta. Vad kommer så hända med nomineringarna?
Antar att många skulle rösta på både Jasse Martin eller Frida
2020-04-15, 15:04
Medlem
FarbrorAgges avatar
Det äcklar mig att Lennie är en tittarfavorit. För mig personligen är han urtypen av en mesig svensk karl som inte är manlig eller vuxen överhuvudtaget. Han är en mjäkig fjant som inte klarar av att markera, dra gränser, säga nej eller bete sig moget. Utöver det uppräknade är han dessutom inte särskilt smart, snarare ganska blåst.

Det är osmakligt att se honom gulla och kramas med den sexuellt vilsne 21-årige Mergim. Det är tragikomiskt att se honom med frisyren han tror är ball, cool och ungdomlig och på måndagarnas direktsändningar i sina genomtrasiga svarta jeans med löjligt stora hål här och där. Lennie framstår som en gammal gubbe som krampaktigt försöker klamra sig kvar i ungdomens ljuva värld. Det blir så otroligt patetiskt, fel och påklistrat!

Lennie är inte en värdig vinnare av BB 2020. Han är en fegis, en följsam pleaser och en ful gubbe.
2020-04-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det äcklar mig att Lennie är en tittarfavorit. För mig personligen är han urtypen av en mesig svensk karl som inte är manlig eller vuxen överhuvudtaget. Han är en mjäkig fjant som inte klarar av att markera, dra gränser, säga nej eller bete sig moget. Utöver det uppräknade är han dessutom inte särskilt smart, snarare ganska blåst.

Det är osmakligt att se honom gulla och kramas med den sexuellt vilsne 21-årige Mergim. Det är tragikomiskt att se honom med frisyren han tror är ball, cool och ungdomlig och på måndagarnas direktsändningar i sina genomtrasiga svarta jeans med löjligt stora hål här och där. Lennie framstår som en gammal gubbe som krampaktigt försöker klamra sig kvar i ungdomens ljuva värld. Det blir så otroligt patetiskt, fel och påklistrat!

Lennie är inte en värdig vinnare av BB 2020. Han är en fegis, en följsam pleaser och en ful gubbe.

Kan bara hålla med!

Sami är den ende mannen där inne och den ende som bör vinna!
2020-04-15, 15:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Håller med om det med 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in