Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Det tog alltså bara en dag för att konstatera att fallet inte höll, det var ju snabbt jobbat av Tingsrätten trots allt och inte helt oväntat.
Misstänker att en viss "krukväxtindian" sitter med persiennerna nere just nu.
Hugin och Munin hade rätt i sina farhågor.
Krax krax.
Jösses Reimer.
Ha ha ha ha ha ha ha.
Från den dagen Lena försvann och när hon senare hittades död, så har det nystats upp en historia som inte ens går att fantisera ihop.
Vi har fått lära känna ett gäng mycket märkliga individer med mycket märkliga beteende.
Lögner, svek, skyddande, rädsla, skvallrande till polisen, undanröjande.
- Men du måste väl veta om du heter Hanna i alla fall, människa !!
- Eehh...Aahh...jag vet inte...jag minns inte...eehh va?...jag säger i alla fall samma som Stefan.
En pastor, ett par, Geo burkar, loggningar, raderade loggar, och till slut ett mord !!
Det har ploppat upp nya konstiga saker varje vecka, typ.
Och när vi inte kunde tro att nåt mer konstigt kunde hända.. SÅ HÄNDER DET HÄR !!!!!!!
Ha ha ha ha ha ha... Jag dööör Reimer. Orka !!
Vi får acceptera att en mördare och medhjälpare går på gatorna i Örebro i några veckor till.
Sen gör vi om allt i Hovrätten igen - Och hoppas att dom åker in båda två.
Men fram tills dess skall det bli spännande och höra hur livet bland grannar och Geo-vänner har det i Örebro. (förmodligen ligger väl alla o knullar, men det skall bli intressant o höra hur nästa event ter sig, för kungen o drottningen är ju säkert på plats med narren JG, och resten av hovet kommer väl knäböja)
Jadu Reimer, själv börjar jag bli för gammal för sånt här. Hjärtat orkar inte.