2020-04-15, 13:05
Medlem
Fruktdrakens avatar
Jag vill ha ut Martin, sedan att Jasmin får reda på att fakeprinsen kladdade på Amilia. Vill gärna se det. 😈
2020-04-15, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Om amilia lyckas bli immun så kör vi ut jasse tycker jag! hellre martin än jasse i huset.
Absolut! Den är jag med på!
2020-04-15, 13:13
Medlem
Ser att folk skriver på Instagram att Amilia också borde bli autonominerad, varför? Jag kan ha missat, men har inte hört henne säga någonting som kan tänkas bryta mot reglerna? Att Jasmine och Martin blev det är 100% korrekt, men jag har inte uppfattat det som att Amilia pratat på samma sätt?

Upplys mig gärna (korrekt, såklart, inte bara saker man önskar att Amilia sagt för att man inte gillar henne)!
2020-04-15, 13:14
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartybyxoR
Martin ut på måndag tycker jag, han har inte bidragit med någonting 😊
Helt klart!
2020-04-15, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, skit i Jassa just nu. Hon blir lättare att få ut än Amilia. Flodkon ska ut på måndag.

Jassa kommer inte åka ut mot Martin, Flashback har ingen makt över detta, fokusera på Amilia, jassa får ni inte ut mot svaga kort som Martin lr Frida.
2020-04-15, 13:16
Medlem
Någon som vet vilken tid immunitetstävlingen kommer ske, förresten? Kommer det liksom vara runt 14 eller 16 eller ännu senare?
2020-04-15, 13:18
Medlem
Fattar inte varför dom i huset står ut med Amilia..

Hon städar inte, hon lagar bara mat åt sig själv, hon hjälpte inte till att inreda utegården (men hon inviger den, OBS, kanske missa att hon hjälpt till nån kvart och sen blev vald av BB att inviga, men tror inte det), när det är frukost så sitter hon och tittar på kaffekokaren eller sina ägg hon kokar samt rostar bröd till sig själv.

Sen att hon sitter och tror hon kan allt skulle jag inte heller klara av, hon var på Lennie idag och dumförklarade honom när dom pratade om krukor trots att diskussionen började med att dom pratade om en kruka (Höganäs) som bara Lennie visste vad det var men det slutar med att hon dumförklarar honom för att han säger att Höganäs krukor inte har lock, krukor kan ha lock men inte just denna (som Lennie sa). Så hon dumförklarar honom för att hon inte vet att krukor kan ha lock, kom igen!

Sen så fort det är nån tävling så är det bara hon hon hon, jag gjorde si jag gjorde så...

Sen som nån skrev det hon gjorde häromdagen med Lennie när hon ska pussa honom, jagar honom och kladdar på honom... Hade det varit tvärtom att en kille jagar en tjej så hade det blivit ramaskri och förmodligen utslagning och en polisanmälan.

Sen en till grej, när ska Mergim komma ut ur garderoben?
2020-04-15, 13:18
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartybyxoR
Martin ut på måndag tycker jag, han har inte bidragit med någonting 😊

Men en sån anonym och ointressant person kan vi plocka ut när som.

Det är ju personer som Amilia som ska röstas ut när tillfälle ges.
2020-04-15, 13:24
Medlem
Kmr lägga min röst på att få ut luffaren martin som nr 1 och nr 2 skriket från halmstad. Hade varit roligt att sära på dom så fort som möjligt.
2020-04-15, 13:24
Bannlyst
Nån som förstår vitsen med att 4 deltagare ska leka barn?
2020-04-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Men en sån anonym och ointressant person kan vi plocka ut när som.

Det är ju personer som Amilia som ska röstas ut när tillfälle ges.

Håller med. Martin skapar ju ändå en skönare tillvaro i huset än vad Amilia gör. Bara igår kunde man se detta, och så fort Amilia vaknade och kom ut i köket blev stämningen stel.

Så ut med Amilia först, tack!
2020-04-15, 13:29
Medlem
Bbbloopers avatar
Amilia kommer vara prio ett att få ut VARJE gång man får chansen. Nummer 2 är Jassa om nu Amilia lyckas bli imun..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in