2020-04-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja för helvete ut med det skrikande ludret om chansen finns men martin är väl den som åker oavsett vem som sitter?
Vill ha ut Jassa mest av allt men tror chansen är större att Martin åker. Jag är glad då med för då har man splittrat dom. Tror verkligen inte Jassa vinner miljonen ändå.
2020-04-15, 12:27
Medlem
Bajenjeppes avatar
Tappa inte fokus nu för helvete Flashback! Amilia ska ut trots att man får bita sig själv i handen för att inte rösta ut Jassa eller någon annan för den delen. Amilia ut.
2020-04-15, 12:30
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Så om även amilia hänger löst på måndag, så röstar vi ut skriket från Halmstad???

Ja, självklart.
2020-04-15, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Tappa inte fokus nu för helvete Flashback! Amilia ska ut trots att man får bita sig själv i handen för att inte rösta ut Jassa eller någon annan för den delen. Amilia ut.
Blev orolig där ett tag vart alla OG BB-flashbackare tagit vägen. Bra snack!
2020-04-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore

Vi är med
2020-04-15, 12:35
Medlem
Kommer bli rolig och se vad Martin och amilia gör när jassa åker ut
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe

Fokus ligger på att få ut Jasse till vilket pris som helst. Kommer aldrig rösta på någon annan om Jasse finns som ett alternativ.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Haha så jävla löjlig! Kunde inte brytt mig mindre än att hoppas att de har sex.
Förra veckan och i måndags sa hon ju att hon ska gå runt naken om hon får stanna...jag slipper helst det också, men jag har inte sett henne uppfylla detta löfte ännu!
Så patetisk, hon lever ju tyvärr upp till sina smeknamn här.
2020-04-15, 12:37
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Edit. Hon borde blivit varnad eller autonominerad pga detta annars. Tänk ifall en man gjort likadant mot en tjej. Då hade han blivit utskickad (även fast hon ”låtsas” vara full). Han säger ju nej.

https://www.instagram.com/p/B--v8oqn_3L/?igshid=1a4r19w7rabwd
Ser inte någon som helst anledning till att varken bli varnad eller auto för detta!!?!
Ok om dom vore främlingar för varandra men så är inte läget längre. Komigen, är människor SÅ lättkränkta att man anser detta vara något sorts "övergrepp"?!
2020-04-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Mitt fokus tappas aldrig när det gäller henne!! Trots att skriket från Halmstad ogillas mer och mer i mina ögon för varje dag som går så är min nr 1 ohotad!!
2020-04-15, 12:39
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia ska joina Sami på cykel nu.
2020-04-15, 12:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ser inte någon som helst anledning till att varken bli varnad eller auto för detta!!?!
Ok om dom vore främlingar för varandra men så är inte läget längre. Komigen, är människor SÅ lättkränkta att man anser detta vara något sorts "övergrepp"?!
Är ju bara för att det är Amilia som är "förövaren".
Tycker bara Lenny är patetisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in