2020-04-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jag förstår.

Men vad hemskt att kallsinnigt gå in i det hus där den mördades barn ligger och sover i väntan på sin födelsedag !!!!
Om barnet hade vaknat , gått ner till bottenvåningen och undrat var mamma var ?
Vad hade mördaren sagt då ?

Nej ❗ du har inte förstått utifrån vad jag tidigare framfört inom mitt inlägg.

Jag har aldrig någon gång påstått att den då aktuella Gärningspersonen skulle ha varit inom L*na Wesstr*m:s bostadsrätt en tid efter det av vederbörande begångna mordet bakom bullerplanket, däremot sagt, så har jag vid ett antal tidigare tillfällen framfört att,

det är högst sannolikt att Gärningspersonen återvänt till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt en tid efter det begångna mordet och GLÄNTAT på ytterdörren till bostadsrätten för att sålunda ge sken av att L*na Wesstr*m skulle ha överfallits direkt och strax utanför sin bostadsrätt.

Att jag tidigare har framfört att Gärningspersonen skulle varit inom L*na Wesstr*m:s bostadsrätt en tid efter det begångna mordet bakom bullerplanket, är ett osannfärdigt påstående.

Lika dant när det tidigare har handlat om ett mordvapen som jag framfört så har även det blivit förvrängt, det vill säga, jag skrev .... TÄNK dig ett rör ... och tänk framför allt på att röret är IHÅLIGT och som är 2,9 till 3,0 decimeter långt samt runt om, 11,5 till 12,0 centimeter och där följande fråga var,

Var någonstans inom ett HUS är den mest effektivaste platsen att gömma undan ett SÅDANT mordvapen ? ... och på ett sådant ställe inom ett HUS som man minst anar eller tänker på.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2020-04-15 kl. 11:43.
Citera
2020-04-15, 11:42
Medlem
Smhfs avatar
SD släppt, mkt märkligt händer ibland.
Citera
2020-04-15, 11:42
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Vem är krukväxtindianen? Inte följt fallet eller hört allt men är det en granne som lämnat uppgifter typ?

Ni som har koll, är det någon som har skäl att vara rädd nu när SD kommer ut?

Närmaste grannen som hade järnkoll på allt som MGM hade för sig.
Citera
2020-04-15, 11:43
Medlem
Frågan är om han är fri i väntan på dom enbart, eller om han är friad från alla misstankar. Ärendet är inte helt klart än. Dock är det ju obligatorisk häktning på ett sånt här brott.
Citera
2020-04-15, 11:44
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jävlar!!!!! Vad i helvete! Är han ute och ränner? Detta känns som en katastrof!

Hehe… nu har han mycket att läsa i tråden. Huka er gubbar - SD hotade på att hämnas på flashbackarna.

Han är hjärtligt välkommen att försöka.
Citera
2020-04-15, 11:45
Medlem
Knepigt som fan detta.
Citera
2020-04-15, 11:45
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Ja och nu kan han höra sig själv även.

https://youtu.be/X2uQIAtUViM

Och även gotta sig på fb.
Citera
2020-04-15, 11:47
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det håller jag med om men jag tycker att allting som åklagaren tog upp under förhandlingarna mer än väl visar att det inte kan finnas något rimligt tvivel på att SD är skyldig.
Ok, din kommentar efter att han släpptes nu?
Citera
Medlem
Citat:
Jävlar!!!!! Vad i helvete! Är han ute och ränner? Detta känns som en katastrof!

Hehe… nu har han mycket att läsa i tråden. Huka er gubbar - SD hotade på att hämnas på flashbackarna.

Tror han skaffat sig många fiender själv om något.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Frågan är om han är fri i väntan på dom enbart, eller om han är friad från alla misstankar. Ärendet är inte helt klart än. Dock är det ju obligatorisk häktning på ett sånt här brott.
I väntan på dom gissar jag. Och då vet vi vad domen blir.
Citera
2020-04-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
;

Tack. Det stämmer med det jag läst och förstått.
När hon sedan kom i annat läge, blev fotograferad när hon hade besök..
Besöket kan ha insisterat på anmälan
om han kände sig bevakad och smygfotad utan hans vetskap (för det var manligt besök
hon hade, minns jag).
En sådan anmälan kom troligtvis ingen vart ändå, före 25 maj -18 - då lagen justerades
så att man bara får fota från allmän plats (gatan) och de avbildade har kännedom, om syftet är gott..
Innan dess kunde man fota som SD gjorde.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-15 kl. 11:53.
Citera
2020-04-15, 11:48
Medlem
Citat:
Min tolkning är att TR tror preliminärt att de kommer att fria honom. Antagligen kvarstår han som misstänkt och ÅK överklagar till HovR om de inte tror att det är kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in