2020-04-15, 11:09
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Men skärpning Glorian
Då det var bra stämning mellan dom så var det ett sätt SD använde då han ville komma hem till L*ena.
Dock så började han använda samma tillvägagångssätt då han stalkade henne, vilket gjorde henne så rädd att hon kontaktade polisen

... och sedan tog tillbaka anmälan för att hon
skämdes och inte ville bli kallad ”slampa”.

Citat:
Jag vill inte att vi ska hata varandra eller att han ska sprida rykten att jag är en slampa.

Citat:
Jag är rädd att min bekantskapskrets vänder mig ryggen om han skulle berätta om elakheter om mig.

Verkligen jätterädd
Citat:
Hur mycket kontakt har ni haft sedan i söndags?
Vi har daglig kontakt sedan i söndags. Vi har haft kontakt via Messengers och vi har träffats
3 gånger.
Jag känner skam och blir det en process så kommer den skammen exponeras.

Citat:
Har du markerat för honom att du inte vill att han hör av sig till dig?
Nej.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-04-15 kl. 11:21.
Citera
2020-04-15, 11:20
Medlem
Han är släppt.

Har vi ett nytt Mats Alm fall här...
Senast redigerad av Stockholmskisen 2020-04-15 kl. 11:23. Anledning: Fel
Citera
2020-04-15, 11:21
Medlem
why123s avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6jR060/atalad-for-orebromord-slappt-ur-hakte

Den man i 40-årsåldern som åtalats misstänkt för att ha mördat en 45-årig kvinna i Hjärsta i Örebro i maj 2018 har försatts på fri fot, enligt ett pressmeddelande från Örebro tingsrätt.
Senast redigerad av why123 2020-04-15 kl. 11:23. Anledning: .
Citera
2020-04-15, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag och min kollega har tidigare varit på den då aktuella brottsplatsen bakom bullerplanket.

Jag har också till det ovan sagda vid två olika tillfällen mätt upp gångsträckan strax utanför L*na Wesstr*m:s yttredörr till hennes dåvarande bostadsrätt med start på den anlagda sten-platts-beläggningen och sedan fram och ut på den lilla gångvägen vilken leder förbi ett soprum på vänster sida och fram till Byalagsg*tan ... och sedan via Byalagsg*tan och fram till infarten till Rättarev*gen och stående vid och på Rättarev*gen 9 var det därifrån och sedan vidare över den svagt lutande diagonala slänten och slutligen upp till vänster bakom bullerplanket där L*na Wesstr*m:s avlidna kropp hittades.

Den totala gångsträckan blev 161 meter, vilken sträcka jag också vid några tidigare tillfällen inom tråden skrivit som 160 meter.

Du får svamla så mycket du vill om detta, för vad jag tidigare har gjort kommer du aldrig att kunna ändra på.

Jag har aldrig påstått att det funnits ett vittne som kunnat binda St*fan Davidss*n till brottsplatsen.

De fotografier som jag och min kollega tidigare tog bakom bullerplanket skickades några av dessa bilder till medlemmen @RosaMund, och är du intresserad av vad @Rosamund skrev om detta så var god se och läs vederbörandes inlägg inom tråden.

Mvh/ @JokerMannen

Jag vet i alla fall säkert att Betongbaletten har fel i en sak.
Du skrev aldrig att du hade LW:s dagbok i din ägo.
Du skrev att du hade tillgång till den, det är ju olika saker.
Citera
2020-04-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6jR060/atalad-for-orebromord-slappt-ur-hakte

Den man i 40-årsåldern som åtalats misstänkt för att ha mördat en 45-årig kvinna i Hjärsta i Örebro i maj 2018 har försatts på fri fot, enligt ett pressmeddelande från Örebro tingsrätt.

Men herrejävlar 😱 Chocken är stor.
Är inte detta ett starkt indiciemål ändå?
Inte läst eller lyssnat på allt dock.
Citera
2020-04-15, 11:25
Medlem
Citat:

Detta såg jag inte komma! Är det brist på bevis- eller har någon ny information dykt upp tro?
Citera
2020-04-15, 11:26
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Citat:
Ett tidigare beslut om avspärrning av mannens bostad har också hävts av tingsrätten.

Otippat.
Citera
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Han är släppt.

Citat:

Dra åt skogen!
Citera
Medlem
Citat:
Han är släppt.

Mats alm?
Citera
2020-04-15, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvisionaire
Mats alm?

Ser inget om det i nyheterna.
Men är inte helt förvånad. Indicierna täcker inte riktigt allt.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-15 kl. 11:35.
Citera
2020-04-15, 11:27
Medlem
Citat:
Han är släppt.

Men fy fan. Men okej det är ändå hovrätten som gäller. Må rättvisan segra.
Citera
2020-04-15, 11:28
Medlem
Hunnerkungens avatar
Aftonbladet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in