2020-04-15, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Haha så jävla löjlig! Kunde inte brytt mig mindre än att hoppas att de har sex.
Förra veckan och i måndags sa hon ju att hon ska gå runt naken om hon får stanna...jag slipper helst det också, men jag har inte sett henne uppfylla detta löfte ännu!

Det var om hon och Alex fick stanna, vilket inte hände.
2020-04-15, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Trodde inte jag skulle säga det men jag lyssnar hellre en vecka till på Jas skrik än att ha kvar Amilia om hon skulle råkas missa att vinna hennes kommande tävling.
Är Amilia nominerad så måste hon ut,vi kan inte riskera att hon går till en final.

Att hon inte är autonominerad redan är ju dock förjävligt om än inte oväntat.
+1
Vi lär aldrig få chansen igen för sen kommer hon vinna immunitet veckan efter, hon kommer fortsätta glida på en räkmacka. Så får vi chansen att rösta ut henne då måste vi ta den! Jasmine hänger ändå alltid löst så henne tar vi nästa vecka då.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
det här "kärleks paret" kommer inte ens va ett par 18maj när det är final för då kommer
häxan ha fått tagit reda på vad snickaren gjort.. hahahaha.
Inte ens säkert att det blir någon fest, pga corona :P mass spridning
Medlem
Honeyryders avatar
Så här svarar Big Brother på instagram angående hur Amilia klänger på honom på fyllan:
"Hej! Vi har pratat med Lennie om han vill att vi ska agera. Lennie känner sig lugn med att säga ifrån själv om han tycker att Amilia går över gränsen."

Då får man helt enkelt anta att Lennie är lugn med det. Det hade varit väldigt enkelt för honom att be dem göra något, utan att det skulle se ut som att det kom från honom när de pratar med Amilia.

Jag önskar bara att hon kanske kunde få gå en kurs i kroppsspråk
2020-04-15, 11:21
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag kan inte fatta att hon är så trög som hon är. Hon borde absolut inte få jobba med barn. Tänk om barnen frågar henne någonting. Då måste hon kunna ge ett relevant svar. Svårt att se att det händer.

Hur kan hon vara så nollad? Hur kan hon inte ifrågasätta Martin?
Varför frågar hon inte Martin hur Amilia kan veta att han kysser bra?

Många ”hur kan hon inte ” blir det på den där tjejen.

I senaste avsnittet så pratade de om det, Jassa sa
"Den där frågan om du kysser bra, jag vet att det bara är bullshit"

Martin: "hehehe ja"

2020-04-15, 11:22
Medlem
Tror till 100% att folk vill se dumma personer på tv för att själv verka smarta.
Därför folk vill ha kvar jassa och inte tål Amilia =)
2020-04-15, 11:22
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1
Vi lär aldrig få chansen igen för sen kommer hon vinna immunitet veckan efter, hon kommer fortsätta glida på en räkmacka. Så får vi chansen att rösta ut henne då måste vi ta den! Jasmine hänger ändå alltid löst så henne tar vi nästa vecka då.

Sanningens ord!
2020-04-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Så här svarar Big Brother på instagram angående hur Amilia klänger på honom på fyllan:
"Hej! Vi har pratat med Lennie om han vill att vi ska agera. Lennie känner sig lugn med att säga ifrån själv om han tycker att Amilia går över gränsen."

Då får man helt enkelt anta att Lennie är lugn med det. Det hade varit väldigt enkelt för honom att be dem göra något, utan att det skulle se ut som att det kom från honom när de pratar med Amilia.

Jag önskar bara att hon kanske kunde få gå en kurs i kroppsspråk
Han känner sig obekväm det är helt tydligt! Jag tror han är riktigt jävla konflikträdd och han vågar inte säga ifrån för han vet han ska bo med henne i x antal veckor till och vill inte ha dålig stämning. Så då låtsas han som att det är okej.
2020-04-15, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tror till 100% att folk vill se dumma personer på tv för att själv verka smarta.
Därför folk vill ha kvar jassa och inte tål Amilia =)
På vilket sätt är Amilia smart? Detta är intressant. Ser ofta kommentarer om att Amilia är så smart hit och dit. Men ge mig ett exempel? Ja visst, hon spelade spelet och grundlurade Julia förra veckan. Men utöver det då? Amilia är politiker (eller ja f.d). Dom är bra på att snacka men suger när det kommer till handlingar. Precis så är Amilia också. Hon är ENBART bra på att snacka.
2020-04-15, 11:29
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han känner sig obekväm det är helt tydligt! Jag tror han är riktigt jävla konflikträdd och han vågar inte säga ifrån för han vet han ska bo med henne i x antal veckor till och vill inte ha dålig stämning. Så då låtsas han som att det är okej.

Han är absolut konflikträdd, och han tycker definitivt inte om när hon är för på.

Det jag menar är att BB hade ju inte sagt till henne "Lennie vill att vi säger till dig att sluta", de hade ju såklart sagt mer att beteende inte är okej, att det märks på honom. Det hade inte behövt bli en konflikt alls.

Därför får man ta honom på orden helt enkelt, han hade en chans att göra något åt det så han slipper säga ifrån själv om det händer igen.
2020-04-15, 11:32
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
På vilket sätt är Amilia smart? Detta är intressant. Ser ofta kommentarer om att Amilia är så smart hit och dit. Men ge mig ett exempel? Ja visst, hon spelade spelet och grundlurade Julia förra veckan. Men utöver det då? Amilia är politiker (eller ja f.d). Dom är bra på att snacka men suger när det kommer till handlingar. Precis så är Amilia också. Hon är ENBART bra på att snacka.

Hon lurade inte alls Julia förra veckan?
Amilia röstade på Alex och Jassa! Det var Jassa, Martin och Alex som röstade på Julia och som gjorde att hon blev nominerad.

Den där fantasin om att hon manipulerade hela huset till sin fördel förra veckan är helt fel. Hon ville ha ut Alex, hon hade ingen anledning till att lura Julia.
2020-04-15, 11:35
Medlem
manodepressivs avatar
Varför har alla vuxna på sig Samis kläder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in