2020-04-15, 11:05
Avstängd
Nu lovar ludret från halmstad att hon ska ha sex i tv om båda stannar, tror jag inte ett skit på, snacka om blåst fjortis
2020-04-15, 11:05
Medlem
here goes jasa med sitt snack igen " jag ska ha sex med dig om vi både stannar " hon har sina fans runt lillfingret hon vet vad hon ska säga för o vara kvar.. fattar inte hur folk inte ser igenom henne och köper detta. UT MED HÄXAN och hennes manipulationer, ja spyr!
2020-04-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Har hon sagt det så borde hon bli autonominerad.

Well... slutade kolla för 4 veckor sen för att hon aldrig hängde löst. Har gett upp hoppet om att hon kommer åka och inse hur hatad hon är. Avskyr människan. Hon kommer undan med precis allt. Tror att hon är smart fast hon är fullkomligt hjärndöd.
2020-04-15, 11:10
Medlem
det här "kärleks paret" kommer inte ens va ett par 18maj när det är final för då kommer
häxan ha fått tagit reda på vad snickaren gjort.. hahahaha.
2020-04-15, 11:11
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu lovar ludret från halmstad att hon ska ha sex i tv om båda stannar, tror jag inte ett skit på, snacka om blåst fjortis
Huvva...ÄNNU större anledning att få ut henne. Vidrig syn
2020-04-15, 11:12
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Nej, Jasse är prio 1.
Japp! Jasmines sönderblekta huvud ska ut först! Hon har betett sig illa och bidrar ändå inte med någon underhållning.
Förhoppningsvis blir Martin lite friare och roligare när hon försvinner
2020-04-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
det här "kärleks paret" kommer inte ens va ett par 18maj när det är final för då kommer
Vad har han gjort som är så illa? Pussat flodkossan?
2020-04-15, 11:13
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Well... slutade kolla för 4 veckor sen för att hon aldrig hängde löst. Har gett upp hoppet om att hon kommer åka och inse hur hatad hon är. Avskyr människan. Hon kommer undan med precis allt. Tror att hon är smart fast hon är fullkomligt hjärndöd.

Jag håller inte med om det alls. Kollade runt nu och det som Amilia har sagt är något i stil med "pink room still going strong", och det är ju inte paktande då pinkroom inte har någon stor plan tillsammans.
De i gula rummet hade kunnat säga "rainbow going strong" utan att ha blivit autonominerade.

Jassa och Martin sa gång på gång efter veckofinalen "FAMiLy, kör på FAMiLy", vilket är en pik om att de ska köra på förra veckans plan. Ett självklart regelbrott.
2020-04-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Vad har han gjort som är så illa? Pussat flodkossan?

hångel och smekt hennes bröst
2020-04-15, 11:15
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Jag kan inte fatta att hon är så trög som hon är. Hon borde absolut inte få jobba med barn. Tänk om barnen frågar henne någonting. Då måste hon kunna ge ett relevant svar. Svårt att se att det händer.

Hur kan hon vara så nollad? Hur kan hon inte ifrågasätta Martin?
Varför frågar hon inte Martin hur Amilia kan veta att han kysser bra?

Många ”hur kan hon inte ” blir det på den där tjejen.
Senast redigerad av Trollsvans 2020-04-15 kl. 11:18.
2020-04-15, 11:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Fy fan vilket falskt äckligt fitt-luder hon är horan från halmstad. Hon utnyttjar bara mesiga snickaren!! "Vi representerar kärlek, och det är äkta" allt för att vinna röster. Hora.var det jag sa från början. Hon kör med kärlekspar taktiken rakt igenom. Stackars mesen till snickare som föll som hennes offer!
Haha så jävla löjlig! Kunde inte brytt mig mindre än att hoppas att de har sex.
Förra veckan och i måndags sa hon ju att hon ska gå runt naken om hon får stanna...jag slipper helst det också, men jag har inte sett henne uppfylla detta löfte ännu!
2020-04-15, 11:18
Medlem
Att Mergim, Amilia och Julia fortfarande är kvar säger ju en hel del om vad det är för människor som tittar och röstar på BB.
Kan inte Sami bara vinna nu så den här skitsäsongen kan ta slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in