2020-04-15, 00:41
Avslutad
Hejja Emil och Maxine och Albin
Citera
2020-04-15, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
JÄTTE, JÄTTESKÖNT att det inte blev Albin och Elina.

Nu när han läst på nätet så fattar han vilken enorm guldklimp han är och jag hoppas masssssor kanontjejer står i kö för honom.

Tjejer gillar inte så mesiga killar.
Citera
2020-04-15, 01:00
Medlem
Jag trodde att Maxine skämtade när hon sa att de skulle fortsätta filma!
Vill ni att äktenskapet ska hålla så lev utan kameror i lugn och ro. Hur mediakåta får man bli???
Citera
2020-04-15, 01:04
Medlem
Många tjejer som höjer Albin till skyarna, hur kan han då vara singel? Tror inte att han är speciellt kräsen.
Citera
2020-04-15, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Många tjejer som höjer Albin till skyarna, hur kan han då vara singel? Tror inte att han är speciellt kräsen.

Han är ett mähä och det är avtändande för de flesta.
Citera
2020-04-15, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Han är ett mähä och det är avtändande för de flesta.

9/10 tjejer skulle valt en badboy eller fuckboy istället, hyckleri.
Citera
2020-04-15, 01:26
Medlem
Men seriöst. Jag kan inte för fem öre tänka mig att Elinas känslor för Jacob är äkta.
Citera
2020-04-15, 01:46
Medlem
Citat:
9/10 tjejer skulle valt en badboy eller fuckboy istället, hyckleri.

99 av 100 snarare. Ingen gillar en dörrmatta.
Citera
2020-04-15, 06:07
Medlem
RedXs avatar
Citat:

Därför att han är den där killen som ”vore perfekt för min väninna”.
Citera
2020-04-15, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av-Rasen-Blatte
Men seriöst. Jag kan inte för fem öre tänka mig att Elinas känslor för Jacob är äkta.

Som jag skrev tidigare har jag en person i bekantskapskretsen som är en äldre version av Elina. Hon valde en rik man och har hållt fast vid honom.

Finns gott om kvinnor som inte har någon direkt fysisk attraktion för sina män annat än att de vill åt det liv männen kan erbjuda.

Även om Jakob och Elina inte skötte sig med stil var det intressant att se hur Jakob inte bara blev lik "Göran Persson" till utseendet utan även till sättet. Han agerade översittare i sann GP-anda. Och i Jakobs fall är det faktiskt positivt. Han är inte kompis med Albin och njöt fullt ut av att sätta sig över Elahe och sno Elina från Albin. Om han hade visat den sidan för Elahe istället för att spela snäll, så kanske hon hade velat ha honom.

Elina måste ha föraktat Albin i tysthet. För hon lyssnade och visade respekt för Jakob på ett sätt som hon aldrig gjorde för Albin. Mot Albin var det konstant åskmoln.
Senast redigerad av Mafia 2020-04-15 kl. 06:52.
Citera
2020-04-15, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Så var det kanske men hon måste sett hyfsat naturlig ut i övrigt eftersom jag uppenbarligen valt att komma ihåg henne som visuellt naturlig.

Men nu blev jag fan osäker och måste kolla igen

EDIT: tänk vad minnet kan svika en. Hon såg inte alls ut som jag kom ihåg det. Dock fortfarande mycket snyggare i mina ögon. Dessutom inser jag nu i efterhand vad i Maxine's utseende jag inte riktigt "fattar". Hon ser ju lite transig ut. Alldeles oavsett utseende är ju Maxine fortfarande den i särklass vettigaste kvinnliga deltagaren på länge.

/#LOUDmouth#

Det stora problemet med Maxines utseende är att hon har alldeles för mörk och för mycket foundation - vilket gör att hennes ansiktsdrag blir skarpa och maskulina. Hade hon inte sminkat sig så förbannat är jag rätt säker på att hon hade varit supergullig.
Citera
2020-04-15, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Som jag skrev tidigare har jag en person i bekantskapskretsen som är en äldre version av Elina. Hon valde en rik man och har hållt fast vid honom.

Finns gott om kvinnor som inte har någon direkt fysisk attraktion för sina män annat än att de vill åt det liv männen kan erbjuda.

Även om Jakob och Elina inte skötte sig med stil var det intressant att se hur Jakob inte bara blev lik "Göran Persson" till utseendet utan även till sättet. Han agerade översittare i sann GP-anda. Och i Jakobs fall är det faktiskt positivt. Han är inte kompis med Albin och njöt fullt ut av att sätta sig över Elahe och sno Elina från Albin. Om han hade visat den sidan för Elahe istället för att spela snäll, så kanske hon hade velat ha honom.

Elina måste ha föraktat Albin i tysthet. För hon lyssnade och visade respekt för Jakob på ett sätt som hon aldrig gjorde för Albin. Mot Albin var det konstant åskmoln.

Elahe är för snygg för Jakob men ligger nära utseendemässigt med Elina. De är bägge 3 or på en tiogradig skala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in