2020-04-14, 23:22
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag har hängt på chattar och forum i perioder sen mitten av 90-talet :gammal: :nörd: Skulle aldrig drömma om att vara aktiv på facebook och insta. Har bara konton där för andras skull

OnT: De vuxna roar sig med fishumor. Blir nog inte mer spännande än så här så dags att stänga ner.
Hoppas nån förbarmar sig och skriver om nåt spektakulärt händer i huset inatt
Var du en i BBL (Big Brother Lovers) tro? Vi snackar år 2004
2020-04-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det är normalt att ha mer sympati för vissa.. men mobbing är mobbing oavsett vem det riktar sig mot.

Angående Frida så kastade Martin en vikt i hennes ansikte fast Alex sa "Nej inte den där.. den väger 5 kg" precis innan. Hon sa att det var lugnt men började gråta efteråt och sa att det berodde på att hon saknade dem hemma när folk frågade varför hon var ledsen. Här kan du se det: https://www.instagram.com/p/B-0Tz1qnZAs/ Han försökte dessutom manipulera och trycka ner henne i ett samtal så att hon biktade sig efteråt och sa att samtalet gav henne en dålig magkänsla. Här kan du se samtalet: https://www.instagram.com/p/B-0FDxdndji/ https://www.instagram.com/p/B-0FgXVHg7A/. Bikten kan du se i gårdagens avsnitt. Jag har aldrig hört henne säga att ett samtal med Amilia har fått henne att må dåligt. Trots det har jag inte sett så mycket mobbing och hat mot Martin i tråden.

Martin försöker manipulera och pika deltagare (enbart kvinnliga). Jag har inte sett honom göra nåt liknande mot en man. Amilia är mer rak i diskussioner och hon vågar konfrontera mer. Hon kan snacka skit, vilket andra deltagare också gör, men jag tror att det låter värre när Amilia gör det eftersom hon är verbal. Hon kan komma med utförliga, fyndiga dissar som låter lite roliga och träffande. Det behöver inte betyda att mindre verbala människor är snällare när de dissar.

Jag börjar definitivt tröttna på Martin och hans dryga stil..speciellt när han druckit och läser du bak i tråden är det fler som säger exakt samma sak..
2020-04-14, 23:26
Medlem
Lunatics avatar
Kim och den där bruden som åkte ut med han för dom snackade om judar.
Det känns inte som det är det här årets BigBrother dom va med i. Känns så långt bort.
2020-04-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, helt sjukt.
Och Lenny, varför i helvete säger dumjäveln inte ifrån!?!?!?

Han är ju sån. Man märker det. Och Amilia är ju inte heller den lättaste att säga ifrån till. Men han vet att det hade blivit stel stämning emellan dom ifall han sa något så jag tror han låter sig pinas
2020-04-14, 23:30
Medlem
PyjamasXLs avatar
Nu så skall dom gå och lägga sig, så jag gör likadant.

https://www.youtube.com/watch?v=ozGIEZQTNE4&list=RDUhXCCVR1024&index=21
2020-04-14, 23:30
Medlem
Kan verkligen inte förstå hur folk kan gilla Amilia. Hon är extremt dryg och har en sådan äcklig hybris så man vet inte vart man ska ta vägen.
Lennie och Mergim som är närmast henne därinne har ju kommenterat flera gånger att hon lägger onödiga kommentarer samt att hon är jobbig mot dom. Tror ni att hon bryr sig? Nää knappast! Situationen med Lennie när hon slickar hans bröstvårta är ju också helt overklig.

Hon kommer med allra största sannolikhet sitta nominerad på måndag och då hoppas jag att vi enas och tar ut henne. Spelar ingen roll om hon sitter mot Jassa. AMILIA SKA UT!
2020-04-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Vad sa hon nu?
Jag stängde av rätt så snabbt men hon återberättade det som hände häromdagen när hon låg och grät för han inte gav henne tillräckligt med uppmärksamhet och ”han bara går iväg mitt i en mening när jag pratar”, samt nämnde lite om att Lennie och Mergim har varandra som sina förstahandsval men att Lennie kommer förlora såå mycket på att ha honom som sin etta istället för henne Detta medan Mergim ligger bredvid i soffan och sover/”sover”.

Så jävla tröttsam flodhäst. Sjukt att Julia och Sami orkar lyssna på hennes tjat.
2020-04-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Kan verkligen inte förstå hur folk kan gilla Amilia. Hon är extremt dryg och har en sådan äcklig hybris så man vet inte vart man ska ta vägen.
Lennie och Mergim som är närmast henne därinne har ju kommenterat flera gånger att hon lägger onödiga kommentarer samt att hon är jobbig mot dom. Tror ni att hon bryr sig? Nää knappast! Situationen med Lennie när hon slickar hans bröstvårta är ju också helt overklig.

Hon kommer med allra största sannolikhet sitta nominerad på måndag och då hoppas jag att vi enas och tar ut henne. Spelar ingen roll om hon sitter mot Jassa. AMILIA SKA UT!

Kommer att rösta på Amilia om hon sitter på måndag..vill ha ut Martin, Jassa o Mergim också men man kan inte få allt här i världen..
2020-04-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, helt sjukt.
Och Lenny, varför i helvete säger dumjäveln inte ifrån!?!?!?

Saknar ryggrad.

Samt har en rejäl skada på amygdalan.
Medlem
SevenStarss avatar
Amilia frågade Sami om han brukar hänga på Flashback, som svarade ja.
Amilia: ÄLSKAR ju Flashback forum, det är det finaste vi har... efter Cmore.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det håller jag med om. Dock känner jag lite att "som man bäddar får man ligga" om hon kan hålla på och ständigt dumförklara Alex, samtidigt som du har en produktion som hela tiden visar hennes highlights och gör det till någon "rolig stund" när hon himlar med ögonen vid lögndetektorn och säger ja till är hon smartare än Alex framför hela gruppen, gapar och firar när han lämnar och sen pratar skit om hans personlighet tillsammans med mergim, att han är stel blabla då får hon ta det. Jag känner noll sympati för henne även om jag inte tycker det är ok.
Varje gång en deltagare har kommit tillbaka från uppdragsrummet så har de som har velat ha kvar den deltagaren firat och skrikit.

Vem ställde ens frågan om hon tyckte att hon var smartare än Alex? Vem ställer ens en sån fråga utan att förvänta sig ett sånt svar? Den som ställde frågan ville dumförklara Alex. Produktionen väljer väl ut det de tror folk tycker är underhållande. Alex sa själv att det är ett spel och han har inga hard feelings.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-14 kl. 23:47.
2020-04-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag börjar definitivt tröttna på Martin och hans dryga stil..speciellt när han druckit och läser du bak i tråden är det fler som säger exakt samma sak..
Jag har sett vissa skriva det och det är bra att vissa är uppmärksamma. Tummen upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in