2020-04-14, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Albin för tankarna lite till Gustaf Hammarsten's karaktär i "Tillsammans". Om nån tjej är otrogen mot honom nån gång är det inte osannolikt att han skulle glädjas med henne att hon fick orgasm med en annan man

Klockren jämförelse. Albin är så helylle och tafatt att man mår illa.
Citera
2020-04-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Klockren jämförelse. Albin är så helylle och tafatt att man mår illa.

Ja, tyvärr. "Gustav" fick tillslut nog. Hoppas Albin får det också.

Elinas och Jakobs överraskning var riktigt ful. Inte minst mot Albin. Håller med Elahe till 100 procent.

Det märkliga är att jag har en kvinna i bekantskapskretsen som påminner om Elina. Lite äldre förvisso men märkligt nog har även hon stadgat sig med en rik "tönt".

https://m.youtube.com/watch?v=lWYxYVckOwg&t=5150s

Go Albin!
Senast redigerad av Mafia 2020-04-14 kl. 22:47.
Citera
2020-04-14, 22:38
Medlem
Iranskan vet hur man dödar stämningen i ett rum Fyfan vilket mardrömsmaterial till partner.
Citera
2020-04-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Helvete, vad Elahe ser ut på Facebook.

https://forumbilder.com/i/r5Ou

Lol, du mera att de där är Elahe? Du väljer att posta en bild på en Elahe med samma efternamn, men som har TRE vänner och som inte postat ngt om GVFÖ. Ägg.
Citera
2020-04-14, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av monstera
Lol, du mera att de där är Elahe? Du väljer att posta en bild på en Elahe med samma efternamn, men som har TRE vänner och som inte postat ngt om GVFÖ. Ägg.

Ja, det är hon, det ser vem som helst.
Citera
2020-04-14, 22:46
Medlem
dialektikers avatar
Jag fattar inte det där om att Elahe sa till Jacob att han skulle vara kändiskåt.

Vad menar hon? Skulle Jacob vara mer kändiskåt än hon?
Citera
2020-04-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag fattar inte det där om att Elahe sa till Jacob att han skulle vara kändiskåt.

Hon tyckte nog mest det vara dålig stil och sa ifrån. Man sätter inte vänner i den sitsen utan de gjorde sin cup på deras bekostnad.

Som Emil sa. "Varför göra en grej av det?"
Citera
2020-04-14, 22:49
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Så sjukt kul hur stämningen dog där dock. När sen Emil fyllde i att de minsann var lite barnsliga(han sa det inte men det han menade) så blev det ännu bättre. Riktigt fullt beteende av de två.
Citera
2020-04-14, 22:52
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ja, tyvärr. "Gustav" fick tillslut nog. Hoppas Albin får det också.

Elinas och Jakobs överraskning var riktigt ful. Inte minst mot Albin. Håller med Elahe till 100 procent.

Just det där att provocera med sin relation, strul, eller vad det nu må vara, inför andra är något jag lagt märke till att folk med lite finare bakgrund gärna gör. Har sett det flera gånger där personer, som är övre medelklass-överklass, kladdat lite extra på varandra i sällskap där dom vet att det finns personer som har/haft romantiskt intresse för nån av dom. Måste vara nåt nedärvt överklassdrag att vilja äckla och lite förnedra andra på det sättet. Har sett det flera gånger där folk som annars är ganska sympatiska bettet sig på det sättet.

Jag tror Elahe har till viss del rätt. Kanske finns där en liten attraktion. Men det är mest en kortare strul-grej där man tar tillfället i akt att äckla sig inför andra och förnedra Albin i sann överklassanda.
Citera
2020-04-14, 22:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Hon tyckte nog mest det vara dålig stil och sa ifrån. Man sätter inte vänner i den sitsen utan de gjorde sin cup på deras bekostnad.

Som Emil sa. "Varför göra en grej av det?"

Okej. Taskigt mot Albin kanske?
Citera
2020-04-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Så sjukt kul hur stämningen dog där dock. När sen Emil fyllde i att de minsann var lite barnsliga(han sa det inte men det han menade) så blev det ännu bättre. Riktigt fullt beteende av de två.
Jag tror faktiskt Jacob kände sig förnedrad av Elahe och detta var hans offentliga comeback. Han har svansat efter henne som en liten vovve under hela programmet och hon har putat med läpparna och skrivit sms. Han fick en revansch och lite av sin stolthet tillbaka ( om han nu hade någon).
Citera
2020-04-14, 22:54
Medlem
dialektikers avatar
Jag har svårt att föreställa mig Jacob hemma i Elinas skitiga lilla kyffe med katterna.

Men där ser man.

Jacob ger ju ändå look av att vara en brats och glidare,
och Elina är ju så trash som man kan bli.

Jag tror aldrig jag har sett ett så omaka par. Men det är ju helt underbart egentligen.
Senast redigerad av dialektiker 2020-04-14 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in