2020-04-14, 21:37
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nja dom blir ju informerade i huset om läget så dom vet ju att saker ställs in

Ja men det är väldigt tydligt att de inte alls vet hur allvarligt läget är.

Amilia som flera gånger skojat om Corona.
2020-04-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Sami har ju även sagt när folk snackat skit om henne till honom i huset att Amilia är skön att dom kommer säkert vara vänner på utsidan, men här inne är hon ett hot för honom! och han vill vinna miljonen
Ja han gillar henne o därför så konstigt att dom som håller på Sami är o påpekar hennes vikt här inne gör det , dom kommer Sami välja bort sen som vänner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det var inte det jag skrev. Testa att läsa min post innan du läser sista meningen och svarar på den, så kanske du ser sammanhanget. De som mobbar och hatar henne för att de anser att hon är en mobbare projicerar. De som inte beter sig som det de kritiserar projicerar inte.

Jaha... då hänger jag med då. Finns nog de som gör som du säger. Tror dock hon väcker så mycket hat i vissa samtidigt som hon är så självgod att de inte uppfattar det som mobbning. Hade en massa människor hoppat på Frida ex hade jag direkt sett det som mobbning. Amilia gör sig förtjänt av mycket som hennes personliga påhopp mot Alex och hånandet av honom även EFTER han åkt. Man får inte mycket sympati för en sån person.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja men det är väldigt tydligt att de inte alls vet hur allvarligt läget är.

Amilia som flera gånger skojat om Corona.

Självklart kan dom inte se allvaret som vi men dom vet om att det är Max 50 personer tex
2020-04-14, 21:39
Medlem
icons avatar
Bra gjort av BB att ha det här temat. Har varit på låg nivå hur vissa betett sig mot varandra senaste tiden så nu får de gå all-in i att vara barn. Locka fram den busiga sidan. Perfekt för orten-Martin att få krypa runt och bygga lego iklädd propellerkeps och kallingar.
2020-04-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra gjort av BB att ha det här temat. Har varit på låg nivå hur vissa betett sig mot varandra senaste tiden så nu får de gå all-in i att vara barn. Locka fram den busiga sidan. Perfekt för orten-Martin att få krypa runt och bygga lego iklädd propellerkeps och kallingar.

Måste berömma dem..superroligt tema 👍
2020-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Mobbing av högsta grad att påpeka någons vikt / utseende i 10000 sidor på fb

Det håller jag med om. Dock känner jag lite att "som man bäddar får man ligga" om hon kan hålla på och ständigt dumförklara Alex, samtidigt som du har en produktion som hela tiden visar hennes highlights och gör det till någon "rolig stund" när hon himlar med ögonen vid lögndetektorn och säger ja till är hon smartare än Alex framför hela gruppen, gapar och firar när han lämnar och sen pratar skit om hans personlighet tillsammans med mergim, att han är stel blabla då får hon ta det. Jag känner noll sympati för henne även om jag inte tycker det är ok.
Medlem
askungens avatar
Drömmen vore att Sami fick med sig Amilia på hälsospåret och de tränade och gick ner i vikt tillsammans! Dom två ihop skulle va mycket bra underhållning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Riktigt bra faktiskt . Grundat på att Moa är gravid
2020-04-14, 21:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
deltagarna klarade ju inte av att hantera paktandet på en mogen nivå så den här kontrasten är superträffande
klara av att leka småbarn borde de klara utan att sabba sina egna eller varandras mående alltför grovt
2020-04-14, 21:44
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
ja, och den där stora snoppen som det sägs att han skall ha, var är den? det jag såg i kalsongerna var en liten pillevitt
2020-04-14, 21:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Riktigt bra faktiskt . Grundat på att Moa är gravid
så mobbningen i programmet baseras på att Moas också mobbats?

OnT: udda att se tjejerna spela jätteplockepinn i mörkret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in