2020-04-14, 19:35
Medlem
haha att jassa häxan klagar på att någon annan har hög volym i dagens avsnitt.. IRONIN!!
2020-04-14, 19:36
Medlem
Tappat all respekt för Julia.

Hon är Amilias lilla hund nu.

En feg psykopat som säger en sak, och gör något helt annat.
2020-04-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Kan inte någon hämta en stol för stackars Amilia?

Rädd att hon ska förlora många kalorier på detta
Tycker nästan synd om er få Amilia hatare som är kvar , tänk att resten slutade mobba men ni tre är tuffa o fortsätter
2020-04-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Tycker nästan synd om er få Amilia hatare som är kvar , tänk att resten slutade mobba men ni tre är tuffa o fortsätter

Amilia är riktigt tuff hon också....

...På nätterna när hon ska prata av sig.

Har fått inspiration av henne att mobbas.
2020-04-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
KAN vara så att Mergim fått den storebror han saknat? Och att känslor väller över. Han är så ung och vilsen. Vuxit jättemycket under BB. Är inte alls lika övertygad att det är sexuellt. Inte från Mergim. Jag vet att ALLA kommer säga jag har fel. Men Mergim kändes ärlig, sa att Lennie lärt honom så mycket. Vilket är sant. Lennie har aldrig försvarat Mergim. Ända som sagt sanningen till honom. Det är faktiskt bra. JAG om någon var inne på bögspåret. Tveksam...

Dom är väldigt goda vänner inget annat bara vissa som tycker det är kul att kalla nån bög för dom själva inte vågar kliva ur garderoben
2020-04-14, 19:38
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
KAN vara så att Mergim fått den storebror han saknat? Och att känslor väller över. Han är så ung och vilsen. Vuxit jättemycket under BB. Är inte alls lika övertygad att det är sexuellt. Inte från Mergim. Jag vet att ALLA kommer säga jag har fel. Men Mergim kändes ärlig, sa att Lennie lärt honom så mycket. Vilket är sant. Lennie har aldrig försvarat Mergim. Ända som sagt sanningen till honom. Det är faktiskt bra. JAG om någon var inne på bögspåret. Tveksam...
Dessutom. OM ingen kliver fram: Mergim är så fucking oskuld så det skriker om det. Vad Lennie håller på med fattar jag ingenting om. Men Mergim, tror han bara är lost in space vad gäller sex. Lennie är trygghet. Förvirrad ung man.
2020-04-14, 19:38
Medlem
Citat:
Dom är väldigt goda vänner inget annat bara vissa som tycker det är kul att kalla nån bög för dom själva inte vågar kliva ur garderoben

Mergim är kanske inte bög, men han är definitvt Bisexuell.

Inget fel med det.
2020-04-14, 19:39
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Exakt. Och hatar negerbollar! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-04-14, 19:39
Medlem
Citat:

Vi är många som avskyr Amilia.
Garanterat fler än de som älskar henne och hennes sätt att vara och bete sig.
2020-04-14, 19:40
Medlem
Kan någon förklara för mig varför Blåvalen står i köket?

Vad fan är det som har hänt?

Är i chock!!!!
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Det är såklart jättesvårt att veta, men kanske är det en blandning? Jag tror att allt det där är förvirrande för Mergim, han bor fortfarande hos sina föräldrar och har därför inte fått leva ut ordentligt som den han verkligen är. Speciellt med religösa föräldrar. Oavsett om han är gay eller inte så tror jag han har haft svårt att veta vem han är.

Man märkte att han första veckorna fortfarande försökte hålla den där orten-blatte-attityden vid liv, för att inte hans riktiga jag skulle komma fram. Nu har han släppt på det, och Lennie har nog hjälpt honom att våga vara sig själv.

Jag tror definitivt att han är gay, vilket är fantastiskt, så länge han vågar vara sig själv och stå för det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Amilia är riktigt tuff hon också....

...På nätterna när hon ska prata av sig.

Har fått inspiration av henne att mobbas.
Då har du lärt dig fel sätt av henne tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in