2020-04-14, 14:17
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jassa är en barnrumpa och tjurar, hon hör hemma där inne. Medan Frida är positiv och gör det bästa av situationen. Kontrast.
Jasmine och Martin är så sura över att Julia är på vuxna sidan.Som vanligt hugger dem två Julia i ryggen stup i ett.Självklart kommer dem två att få med dem andra att nominera henne
Medlem
maddo135s avatar
Tror verkligen inte Frida kommer spela med Jassa och Martin efter denna vecka haha. Trashtalkar Julia direkt när Frida är i rummet. Inte så smart. Skrattade högt när Jassa ba ”gissa vem som lagar mat nu?!!!” till Martin. Alltså haha. Nästa vecka måste hon åka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Martin är en översittare som fått alldeles för mycket luft där inne. Man märker hur mycket bättre han tycker att han är jämfört med de andra. Ska alltid skryta när han sagt emot någon och kryddar så in i helvete när han återberättar... har han glömt att många tittar live och ser vad som egentligen hände?
Men verkligen. Han har blivit riktigt jävla oskön. Föredrar den han var första veckan, när han bara satt tyst och inte sa någonting. Nu blir jag irriterad bara han öppnar käften, eftersom allt som kommer ut ur den är drygt.
2020-04-14, 14:19
Medlem
Hoppas verkligen att både Jasmine och Martin blir nominerade den här veckan. Hade varit så jävla skönt om de satt mot varandra. De verkar ju dock gilla Martin där inne, av någon outgrundlig anledning, så han lär väl inte bli nominerad. Men hoppas går ju.
2020-04-14, 14:19
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine och Martin är så sura över att Julia är på vuxna sidan.Som vanligt hugger dem två Julia i ryggen stup i ett.Självklart kommer dem två att få med dem andra att nominera henne

Har extremt svårt att tro att de två kommer få med sig Lennie och Frida. Plus att de inte får prata pakter och nomineringar.
2020-04-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Hoppas verkligen att både Jasmine och Martin blir nominerade den här veckan. Hade varit så jävla skönt om de satt mot varandra. De verkar ju dock gilla Martin där inne, av någon outgrundlig anledning, så han lär väl inte bli nominerad. Men hoppas går ju.

min dröm är att jassa - martin - frida sitter nominerade, och att underdogen frida inte ryker!
2020-04-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det gjorde han inte, men om du vill tro det så visst.
Håll tyst om du inte kan hålla dig till sanningen
2020-04-14, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
min dröm är att jassa - martin - frida sitter nominerade, och att underdogen frida inte ryker!
Förstår tanken, men vill inte att Frida ska bli nominerad så att det inte finns ens en liten risk att hon åker ut. Folk verkar ju gilla Jasmine och faller för hennes och Martins """romans""", så om det hade varit att rösta ut någon av dem så tror jag tyvärr att Frida hade åkt.
2020-04-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Håll tyst om du inte kan hålla dig till sanningen

Det tycker jag absolut att du ska göra.
2020-04-14, 14:30
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Har extremt svårt att tro att de två kommer få med sig Lennie och Frida. Plus att de inte får prata pakter och nomineringar.
Dem gör det genom att snacka illa om henne man antyder.Henne vill vi ha ut
Medlem
skit tråkig tv detta, ser fram emot när dom tröttnat på lego och fått psykos
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Martin är en översittare som fått alldeles för mycket luft där inne. Man märker hur mycket bättre han tycker att han är jämfört med de andra. Ska alltid skryta när han sagt emot någon och kryddar så in i helvete när han återberättar... har han glömt att många tittar live och ser vad som egentligen hände?
Ja, han är ett kräk.
Skönt Sami separeras från både han och Jasmine, hoppas han rehabiliteras nu och blir sitt gamla jag igen.
Risken finns väl tyvärr att han behöver en exorcist efter Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in