2020-04-14, 14:12
Medlem
__Alez__s avatar
Jävla bitterfittor Jass och Martin.

Snackar skit om Julia direkt och hugger mot Frida.

Givet att Amilia INTE nomineras denna vecka. Kommer vara Martin/Jass, Frida och Julia.
Medlem
Honeyryders avatar
Lilla BB pågick väl bara ett - två dygn? De pratar om det som en gammal krigshistoria, "minns du tiden i lilla BB? Ingen av er hade klarat av att vara där" hahaha va fan
Medlem
Trollsvanss avatar
Vad skönt för Lennie att slippa Amilia. Nu kan hon inte sura för att han inte vill ha henne som ett halsband hela tiden.
2020-04-14, 14:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
I den situationen så ljög Alex.
Mergim kryssade ju Alex när de skulle kryssa varandra. När Mergim sen berätta att han kryssade honom så frågade Alex "Varför kryssade du inte Sami istället för mig?" och Mergim svarade "för jag har kommit Sami närmre". På ett ungefär så var det så det gick till.
Sen fick Alex panik när Sami fick veta detta, och ljög därför om att han aldrig ifrågasatte Mergim och det var det han konfronterade Mergim om vid matbordet.
Brukar inte vara på Mergims "sida" i bråk och diskussioner, eftersom han ofta går över gränsen, ljuger och överdriver för att vinna. I denna situation så var det faktiskt starkt av honom att "fly" bordet, eftersom han själv hade rätt.

Jag såg på liven när båda dessa situationer skedde.
Tror inte Mergin överhuvudtaget fattade vad Alex satt och stammade om vid matbordet.
Inte Alex själv heller, förstås.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-14 kl. 14:16.
Medlem
Citat:
Lilla BB pågick väl bara ett - två dygn? De pratar om det som en gammal krigshistoria, "minns du tiden i lilla BB? Ingen av er hade klarat av att vara där" hahaha va fan
Inte ens det. Var väl typ 24 timmar? En natt bara? Så att Jasmine ska gnälla på att hon redan varit där inne och gått igenom det här osvosv är så jävla överdrivet.

Skönt att Frida och Lennie är där, som inte bara gnäller utan kan se lite positivitet i det.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Är så jävla less på att Martin gnäller på Fridas positivitet. Varför ska han sitta och säga åt henne att hon inte får tycka att det är kul? Hon vinner så jävla mycket på att faktiskt kunna vara positiv, och Martin borde lära sig av henne snarare än att prata ner henne som han gör hela tiden.

Martin är en översittare som fått alldeles för mycket luft där inne. Man märker hur mycket bättre han tycker att han är jämfört med de andra. Ska alltid skryta när han sagt emot någon och kryddar så in i helvete när han återberättar... har han glömt att många tittar live och ser vad som egentligen hände?
2020-04-14, 14:14
Medlem
Citat:
I den situationen så ljög Alex.
Mergim kryssade ju Alex när de skulle kryssa varandra. När Mergim sen berätta att han kryssade honom så frågade Alex "Varför kryssade du inte Sami istället för mig?" och Mergim svarade "för jag har kommit Sami närmre". På ett ungefär så var det så det gick till.
Sen fick Alex panik när Sami fick veta detta, och ljög därför om att han aldrig ifrågasatte Mergim och det var det han konfronterade Mergim om vid matbordet.
Brukar inte vara på Mergims "sida" i bråk och diskussioner, eftersom han ofta går över gränsen, ljuger och överdriver för att vinna. I denna situation så var det faktiskt starkt av honom att "fly" bordet, eftersom han själv hade rätt.

Jag såg på liven när båda dessa situationer skedde.

Så kommer jag också ihåg det...Alex har tydligen glömt allt han har sagt..
2020-04-14, 14:14
Medlem
"Eventuella autonomineringar kommer delas ut i veckan" / big brother

deras svar till någons " Jassa och Martin pratade pakt igår "
2020-04-14, 14:15
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Fan vad gött!!!
2020-04-14, 14:15
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tror inte Mergin överhuvudtaget fattade vad Alex satt och stammade om vid matbordet
Inte Alex själv heller, förstås.

Nej det tror inte jag heller, Mergim blev förvirrad av vad Alex försökte säga och gav upp och Alex är ju förvirrad överlag haha
2020-04-14, 14:16
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Grymt!!!
2020-04-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Vad skönt för Lennie att slippa Amilia. Nu kan hon inte sura för att han inte vill ha henne som ett halsband hela tiden.

Hon kommer ju lätt bli sur och besviken om han inte kommer ut regelbundet till grindarna och pratar med henne.
Mergim också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in