2020-04-14, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har inte tittat på programmet speciellt mkt, så jag kan ha missat ngt som du vet bättre. Jassa är barnslig och omogen, men hon försöker inte vara ngt annat och det är en stor plus. Det gör inte henne till psykiskt störd. Sjukligt svartsjuk tycker jag inte heller att hon är, snarare normalt kännande i extrema situationer. Hon har visat tecken på svartsjuka när t ex Amilia har med flit varit speciellt närgången med Martin, psykiskt eller fysiskt. Det är Amilia som psykar henne till svartsjuka. Hur friskt är det att man psykar fram negativa känslor hos andra? Amilia har varit ute efter honom och han har inte fattat det, bara Jasse har känt det på sig, och sådana som jag har sett det.

Sagt det i 50+ dagar. Amilia är en legit psykopat. Det är jag 100% övertygad om. Allt hon tänker eller gör är för att det ska gynna henne. När hon gråter eller är ledsen är det alltid i en situation för att väcka sympati för henne.
2020-04-14, 02:39
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Du verkar ju inte haft stenkoll på BB2020 för att utrycka sig milt..

För att uttrycka sig milt tycks du missförstå mig med flit.
2020-04-14, 02:43
Medlem
Jag märkte NU att man kan välja en kamera på utegården. När hände detta???
2020-04-14, 03:01
Medlem
AMILIA SKA UUUUUUUUUUUUUUT! Bortse från det faktum att hon är en manipulerande jävla psykopathagga. Vill inte se en miljon kronor brännas på pringles chips och diverse andra kolestrolfyllda onyttigheter. En pappa som Alex kunde haft stor nytta av de pengarna. Vi måste få ut Amilia den dagen hon blir nominerad. Skulle vilja se Lennie eller Sami vinna.
2020-04-14, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Julia och Frida har dock dom dom största alkoholproblemen. När man måste supa för att bli sig själv har giftet tagit över..
Alkoholproblem bara för man tycker det är kul att vara full?
2020-04-14, 04:16
Medlem
Eagle35s avatar
Skönt att ormen åkte ut, nu ska bara ludret eller såkallade prinsen ut! Orkar inte med dom!!
2020-04-14, 06:21
Medlem
Tååååål inte amilia mer. Hon måste ut den här
Veckan!!!
2020-04-14, 06:41
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Skönt att ormen åkte ut, nu ska bara ludret eller såkallade prinsen ut! Orkar inte med dom!!
Först Victoria sedan Alex.Två riktigt falska personer
Har velat ha ut Amilia länge men har nu två före henne Jasmine och Martin
Bra för Sami att Alex åkte ut av ett annat perspektiv.Han slipper lyssna på ormens destruktiva skitsnack dagarna i enda
2020-04-14, 06:48
Medlem
Var det någon som blev autonominerad igår pga taktiksnack?
2020-04-14, 07:53
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Men så mycket tråkigare. Man behöver någon att reta sig på.

Mergim är ju kvar😉
2020-04-14, 08:10
Medlem
avixs avatar
Det är ganska intressant att se hur det skiftar varje vecka vem jag vill ska ut. I början var det självklart amilia men den sista veckan har Jas varit mitt nya hatobjekt. Eller har jag borderline som ändrar mig så mycket? 😆

Just nu är Martin den jag mest vill ha ut - drygare snubbe får man leta efter. Vågar bara tjafsa med tjejer och är allmänt tråkig och negativ.
Sen vill jag att Lennie ska åka före både mergim och am. Han är så jävla tråkig och jag vill se hur de utvecklas utan honom.

Julia har tyvärr börjat sjunka i mina ögon också.. mest pga allt gapande så fort det tas fram alkohol, men sen är hon också en väldigt osympatisk person. Hon måste ju dock vara kvar länge så att Sami inte blir ensam i röstandet.
2020-04-14, 08:12
Medlem
KrossedOuts avatar
Amilia ska givetvis stanna till vilket pris som helst. Bortsett Meegim och Lennie dock. Utan Amilia och Co. vore BB astråkigt. Amilia är en dryg jävel men riktigt rakryggad och ärlig. Nästa vecka ser jag gärna Martin, Julia och Jizz nominerade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in