2020-04-14, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Skönt att husniggern fick åka hem, halvvägs till matro nu är det bara fläskisen kvar.
Men snälla rösta inte ut Amilia än. Det är ju hon som står för alla intrigerna och gör så det händer något. Hon ska absolut inte vinna, men behöver vara kvar för att det inte ska bli för slätstruket. Dessutom är hon en av de mest underhållande i 🏠, något jag måste tillstå även om jag inte gillar henne.
2020-04-14, 01:57
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Nu säger Amilia att Yassir Arafat var diktator i Egypten!
Hur fan kan folk tycka hon är smart?? Jo för att ni TROR på allt skitsnack. Det är skillnad på ett prata eller att VETA VAD man pratar om..

Att hon är en besserwisser och därför alltid måste yttra sin åsikt som ibland är helt fel, har ju inget med hennes smarthet att göra. Smarta människor kan ha fel. Varför tar det emot så för jävla mycket, hos er Amilia-hatare, att erkänna att Amilia är smart? Vem bryr sig liksom.

Hon är otroligt mycket mer allmänbildad än majoriteten av andra i hennes ålder. Dessutom har hon en grym analytisk förmåga som överträffar många.

Självklart betyder inte det att hon är den absolut smartaste i hela vida världen, det betyder inte heller att man tycker att hon är en fantastisk person för att man tycker det. Allt är inte svart-vitt, något man brukar lära sig med åldern

Hon är smart. Punkt slut.
2020-04-14, 01:59
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Men snälla rösta inte ut Amilia än. Det är ju hon som står för alla intrigerna och gör så det händer något. Hon ska absolut inte vinna, men behöver vara kvar för att det inte ska bli för slätstruket. Dessutom är hon en av de mest underhållande i 🏠, något jag måste tillstå även om jag inte gillar henne.

Amilia är självskriven till top 3, hon levererar underhållning ….
2020-04-14, 02:00
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Utan henne blir huset mer homogent, mindre konspiratoriskt, och en självutnämnd besserwisser mindre. Hon åker på måndag!
2020-04-14, 02:02
Medlem
123....s avatar
Frida försöker ta sig till finalen genom att visa sig naken i tid och otid, en riktig blottare vi har att göra med ….
2020-04-14, 02:05
Medlem
Citat:
Utan henne blir huset mer homogent, mindre konspiratoriskt, och en självutnämnd besserwisser mindre. Hon åker på måndag!
Men så mycket tråkigare. Man behöver någon att reta sig på.
2020-04-14, 02:08
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:

Vi får hoppas det, ett homogent hus låter ju skitskoj...
2020-04-14, 02:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Att hon är en besserwisser och därför alltid måste yttra sin åsikt som ibland är helt fel, har ju inget med hennes smarthet att göra. Smarta människor kan ha fel. Varför tar det emot så för jävla mycket, hos er Amilia-hatare, att erkänna att Amilia är smart? Vem bryr sig liksom.

Hon är otroligt mycket mer allmänbildad än majoriteten av andra i hennes ålder. Dessutom har hon en grym analytisk förmåga som överträffar många.

Självklart betyder inte det att hon är den absolut smartaste i hela vida världen, det betyder inte heller att man tycker att hon är en fantastisk person för att man tycker det. Allt är inte svart-vitt, något man brukar lära sig med åldern

Oj! Är jorden också platt?

Du måste inse en en viktig sak: Bara för att du förförs över att någon är verbal innebär det inte att vederbörande är smart ( stor skillnad)

Om någon kan prata NER dig utan innehåll är det inte tecken på intelligens utan av manipulativa drag.
Genomskådar du inte det är du ett tacksamt offer.
Merparten människor har dock ett kritiskt tänk i sitt sinne och därav ligger Amilia väldigt illa till just nu..
Ju längre hon är kvar i huset ju mer blottar hon sin okunskap..
2020-04-14, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Hon är 25 bast. Inte någon liten unge. Det enda hon gör är att använda härskarteknik när hon talar vilket får det att framstå som att hon är den som har rätt. När Alex exempelvis beskrev en situation och sedan ställde en fråga till henne när hon satt i stolen skulle hon "dumförklara honom" och med hennes ton och kroppsspråk framstod det som att hon hade rätt. Smarta personer kallar aldrig sig själva för smarta. Smarta personer har självinsikt och lyssnar när de får kritik. Amilia har hög social kompetens. Skulle inte kalla det för mycket mer än så.
2020-04-14, 02:17
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Men så mycket tråkigare. Man behöver någon att reta sig på.

Världen är full av idioter.
Du måste inte reta dig på en av 8 i BB
2020-04-14, 02:26
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Vi får hoppas det, ett homogent hus låter ju skitskoj...

Du verkar ju inte haft stenkoll på BB2020 för att utrycka sig milt..
2020-04-14, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jag har enorma svårigheter att förstå, varför Alex aldrig pratar om sin dotter??
Han verkar ju inte vara ett jävla dugg orolig heller, fast Covid 19 härjar för fullt i Stockholm?
Fullständigt obegripligt!!

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Fullständigt begripligt. Man hänger inte ut sitt barn. Jag har 2. Skulle aödrig hänga ut dem för mina beslut om typ delta i idiotisk tävling där jag har exakt 0 möjlighet att vinna. 0!!!! Det är Alex sits.

This ^Hur svårt kan det vara att förstå. Finns en del riktigt kända personer. Bla Joe Rogan som aldrig visar upp sin familj. Vettiga människor nämner inte eller lägger ut bilder på sina barn när de är offentliga personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in