2020-04-14, 00:39
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Men har precis börjat öka i Ryssland, det perfekta landet när det gäller kontroll av invånare och förberedelser av sjukvård...

Ryssland är inte Europa, Ryssland är Ryssland.
Citera
2020-04-14, 00:39
Medlem
Haloumis avatar
Trump är så stolt att han portade flygen från Kina före en enda person dött i USA.
Citera
2020-04-14, 00:40
Medlem
milofos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Låter väldigt allvarligt detta. Man undrar hur detta kommer att sluta. Det är förmodligen väldigt långt kvar innan vi har ett vaccin.

Frågan är ju hur mycket man kan lita på WHO dock? Man har ju varit extremt enögda och egentligen inte haft ett enda rätt under smittans förlopp.
Citera
2020-04-14, 00:41
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Du bryr dig ändå inte om att jag tycker han har fullkomligt rätt i det han skriver
Jodå. Om du bara hade kunnat visa varför med fakta.
Men nu vet jag att det är känslobaserade argument och dessa intresserar mig inte lika mycket.
Citera
2020-04-14, 00:41
Medlem
Hoppas att det är högt i tak hos FHM så alla inte bara är nickedockor och låter Tegnell köra på och ingen vågar kritisera honom.
Citera
2020-04-14, 00:42
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Inte konstigt att corona-smittan minskar när hela jorden sitter i karantän.

Frågan är vad som händer när miljarder människor ska återgå till ett normalt liv?

Förutom Sverige då!
Citera
2020-04-14, 00:43
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Jämför man Sveriges media med utomlands, så kolla tex. Aftonbladet knappt någonting som säger att man är i det största hotet i modern tid.

Allt handlar om att öppna upp, och en två artiklar om att skydda äldre, kolla andra länder så ser ni att det är ett världskrig mot corona.

Sen varje gång jag går in där står det att någon ungdom blivit skjuten, mitt i en pandemi...

Sorgligt och fascinerande på samma gång.
Citera
2020-04-14, 00:44
Medlem
Haloumis avatar
Hahaha Trump spelar upp klipp från media där media jämför covid19 med influensa!!! Det är sant.

Se presskonferensen från ikväll i Amerika. Han säger att det är medias fel.
Citera
2020-04-14, 00:45
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Hoppas att det är högt i tak hos FHM så alla inte bara är nickedockor och låter Tegnell köra på och ingen vågar kritisera honom.

Om man nu ser vad de har jobbat med där tidigare, så misstänker jag att de är av samma "skrot och korn".
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Frankrike har varit hårt drabbat av viruset. En del tror kanske att många i Frankrike därför har smittats av coronaviruset, men enligt Macron är det inte så. Väldigt få har smittats av viruset:

Det är långt kvar till kollektiv immunitet. Väldigt långt.

Det intressanta är att så många dör där jsut nu trots att de har en väldigt hälsosam livsstill. Få i Frankrike som är överviktiga så man undrar ju just om att det pratats om att fetma är en stor bidragande faktor.
Citera
Medlem
Fem mycket viktiga frågor som Kina måste svara på:

https://www.youtube.com/watch?v=tLN67nytajA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Jaja jag tror absolut man kan smittas av att obducera en smittad död. Men att det skulle spridas under jord efter begravning? Det är det jag har mycket svårt att tro.

Hittade en artikel i Kyrkans tidning om nu nån vill fördjupa sig i det där med döda och påstådda smittrisker.
"Vaga direktiv till kyrkogårdarnas personal." (who could have guessed)

https://www.kyrkanstidning.se/nyhet/corona-direktiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in