2020-04-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Sedan jag började kolla BB har gula rummet gjort allt det du skriver. Gillar Amilia sedan lögndetektorn och försök att läsa och förstå följande

Amilia är inte min favorit, men en av dem.

Vilka är dina andra favoriter?
2020-04-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Sami får inte vinna! tycker det skulle vara jävligt fult om en som supit svinat och dragit på sig 1milj i skulder skulle komma undan med det genom att springa runt och fisa på folk och leka påskkärring i ett hus, en vanlig människa skulle få betala av en sån skuld halva sitt liv med löneutmätning.

Så man kan inte få en andra chans i livet enligt dig? Tycker fortfarande att Sami är värdig vinnare..han har tagit tag i sitt liv och är nykter nuförtiden..sånt beundrar i alla fall jag..
2020-04-13, 23:55
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Julia är sååå jobbig på fyllan. Fattar inte att hon kan vara så omtyckt. No offence Julia-lovers men jag tycker hon är skrikig, falsk och äcklig.
Lite skrikig, ja.
Falsk och äcklig, nej.
Martin däremot.....
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-13 kl. 23:57.
2020-04-13, 23:55
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Hon är inte den enda som gått upp i vikt. Uppenbarligen är det fler som äter för mycket.

Gått upp i vikt? Hon var redan uppe på maxvikt innan hon klev in i huset..
Det förklarar ju också att det tog en halv dag att våga väga in sig under hälsoveckan.
Du förstår nog inte att hennes vidriga beteende mot andra bottnar i ett stort komplex mot sig själv..
2020-04-13, 23:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Så som läget ser ut nu så vinner han. Nu när Alex åkte ut så kommer Sami bli mer positiv och slippa höra allt paktsnack.
Det här du rätt i, Sami är nog den som vinner mest på det förbudet.
2020-04-13, 23:56
Medlem
Alex är ute och vad gör Sami

Allierar sig med Jass och Martin (han ska träna med honom)
Kan han inte förstå att han valt två losers.
Han borde tänka innan han gör dumma val.
2020-04-13, 23:57
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Julia är sååå jobbig på fyllan. Fattar inte att hon kan vara så omtyckt. No offence Julia-lovers men jag tycker hon är skrikig, falsk och äcklig.
Julia är rolig att kolla på. Hon är speciellt rolig tillsammans med Frida. Tycker inte hon är mer falsk än någon annan där och är verkligen inte äcklig
2020-04-13, 23:58
Avstängd
Nu är roasten igång av amilia på alex, hon älskar detta
2020-04-13, 23:58
Medlem
Citat:

Hon kanske inte är så omtyckt men Alex var ännu värre. Jass, Julia och Martin inga starka spelare just nu.
2020-04-13, 23:59
Medlem
Citat:
Har inte anmält en enda deltagare i gruppen så sluta anklaga mig. Jag har bara skrivit inlägg och låter andra göra detsamma.
Du anmälde mig igår. Jag vet att du sitter och anmäler folk här. De flesta av oss har pratat länge här och du kommer in som ny och är tvärtemot bland typ 90 % Så man märker att det är du och att du är ny och anmäler. Det är inte många här som älskar Amilia så mycket som du gör
2020-04-14, 00:00
Medlem
Hahaha säga vad man vill av Amilia, men hennes imitation av Alex klickande/saker han säger är fan KLOCKREN.

Så jävla skönt att slippa de där klickljuden, hans osammanhängande svar och hans bullshitande.
2020-04-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Gått upp i vikt? Hon var redan uppe på maxvikt innan hon klev in i huset..
Det förklarar ju också att det tog en halv dag att våga väga in sig under hälsoveckan.
Du förstår nog inte att hennes vidriga beteende mot andra bottnar i ett stort komplex mot sig själv..

Slutsatsen du ska dra då är att andra i huset äter mycket mer än henne om så är fallet. 😂🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in