2020-04-13, 23:11
Medlem
Honeyryders avatar
Varför skriver ni om barn och barnvecka? Ser inte vart ni får det ifrån
2020-04-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Håller med. Amilia framför Kassa-Jassa alla dar i veckan, och två gånger på Lördagar ….

Jag håller med er till 100 %
2020-04-13, 23:16
Medlem
brajzillas avatar
Sami får inte vinna! tycker det skulle vara jävligt fult om en som supit svinat och dragit på sig 1milj i skulder skulle komma undan med det genom att springa runt och fisa på folk och leka påskkärring i ett hus, en vanlig människa skulle få betala av en sån skuld halva sitt liv med löneutmätning.
2020-04-13, 23:17
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Sjukt att många börjat gilla Amilia helt plötsligt. Att Alex åkte var bara bra för Samis del. Han har Julia och Martin och hänga med. Kommer rösta på att få ut Amilia alla dagar i veckan.
SKICKA HENNE HEM TILL LILLA ESSINGEN!!!!

Sen kan dom gärna skicka in lite alkohol så Martin kan gå loco mot Amilia
Har nämnt det tidigare att folk nämner här att dom vill vi ska rösta på den och den för Sami bästa.
Sen vänder dom nu och skriver att dom ska rädda Amilia när chansen kommer.
Så jag går aldrig på deras skitsnack i tråden. Deras sanna jag börjar titta fram nu som jag sagt förut.
Dom står inte på Samis sida.
2020-04-13, 23:18
Medlem
Men snälla kan Lennie sluta skrika!
2020-04-13, 23:18
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Varför skriver ni om barn och barnvecka? Ser inte vart ni får det ifrån

står i fbgruppen
2020-04-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har nämnt det tidigare att folk nämner här att dom vill vi ska rösta på den och den för Sami bästa.
Så jag går aldrig på deras skitsnack i tråden. Deras sanna jag börjar titta fram nu som jag sagt förut.

Märks ganska tydligt vilka som inte håller på Sami.
Dom gör sina försök men det gäller att sålla och inte gå på det dom skriver.
2020-04-13, 23:21
Medlem
Citat:

Japp, sjukt att folk kan vända så snabbt. Snart vill dom se Lennie, Amilia, Mergim och Frida i final för att dom har varit så "Raka och Ärliga". Amilia ska ut NÄSTA VECKA. INTE veckan efter.
Medlem
Citat:

Har jag missförstått något. Får man inte vara med i gruppen om man gillar någon annan. 🤣😂

Håll på din favorit och låt andra göra detsamma.
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnivalkocken
Amilia är den vidrigaste och sämsta deltagaren i BB’s historia. Riktigt falsk med en ständig översitter attityd och bjuder aldrig på sig själv. Att hon är poltiskt aktiv i moderaterna och jobbar som ”talangscout” på youtube gör inte saken bättre heller.

Amilia är en jävla ängel i jämförelse med Jasse. Hur folk kan tycka om eller vara beredd att rösta kvar Jasse är för mig helt obegripligt.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Men snälla kan Lennie sluta skrika!
Är han ens kapabel till att skrika? Han är ju lugnet själv.
2020-04-13, 23:23
Medlem
Citat:
Japp, sjukt att folk kan vända så snabbt. Snart vill dom se Lennie, Amilia, Mergim och Frida i final för att dom har varit så "Raka och Ärliga". Amilia ska ut NÄSTA VECKA. INTE veckan efter.

Det var bra team ni valde ut till finalveckan 🥰😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in