2020-04-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Ja du... Det verkar vara lite osunt över hela skiten med geocaching. Lena är nog inte den enda i kretsen som omger sig med älskare/älskarinnor. Gräver man vidare med dynggrepen kanske man hittar både det ena eller andra. Folk får göra som de vill, men tystnad och skenhelighet är otrevliga egenskaper.

Men Lena får nu stå som en symbol för allt som är "dåligt". Men hon kan inte försvara sig.

Precis det är klart de utnyttjar att hon inte kan det, men sanningen kommer fram nu mer och mer som tur är.
Citera
2020-04-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag har lyssnat på 7 avsnitt idag - inte minsta lilla problem.

Jag har vårputsat, städat i båten idag och lyssnat samtidigt. 11 avsnitt. Jag skakar på huvudet åt mig själv .
Johansson (skånskan) är bra i sina förhör, men Hiding är ännu vassare.

I övrigt är det en sorglig historia...
Citera
2020-04-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Detta var min tanke oxå men dit kom åklagaren aldrig. Hon frågar tom Stefan om sexet i tvättstugan och då hade jag i hans skor sagt att -"jo jag har haft sex där och på självaste maskinen" men idioten svarar att jo nån gång har det hänt el liknande.

Ok. Tänker att det nog vid förhör är en vanlig åklagartaktik att bara ställa frågor och tjyvhålla på det bakomliggande syftet. Det tar åkl sedan upp under pläderingen. Teori.

Sedan behöver det inte vara negativt för SD att bara nämna att de nog haft sex vid något tillfälle i tvättstugan, kan ju framstå som mera trovärdigt än att brodera ut i ingående utläggningar om akrobatsex på Mielen i takt med centrifugeringsprogrammet.
Citera
2020-04-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Håller med dig i nästan allt det du beskriver. Utom att han blev rasande. Tror inte på det faktiskt. Detta är en lugn metodisk man, mellanmjölk, grå. Han har liksom inga toppar och dalar. Han är bara ett rakt streck. Och han planerade mordet noggrant. Detta kom inte som en blixt från klar himmel.

Fast hade han planerat det väl så hade det väl inte blivit 17 bestialiska slag mot huvudet som tyder på just kraftig ilska, jag tror han var ursinnig
Citera
2020-04-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Den 11-12 Maj.
Enl polisen var allt med Stefan bara fel.
Det kändes fel, fel adress, mmmm.
Polisens uppgift var att leta små-bus, därför gick man inte vidare.
Men allt kändes konstigt

Dom åker på ett larm, påträffar en person och allt känns fel.
Å ändå så skriver dom ingen rapport, kan det möjligen vara
som så att allt känns mer å mer fel med tiden när dom fattar vem
dom pratade med.
Dom misstänker att han kan ha något slags föremål under jackan, men
dom är inte så misstänksamma att dom ens kliver ur bilen.
Senast redigerad av CarlJanne75 2020-04-13 kl. 22:44.
Citera
2020-04-13, 22:44
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ok. Tänker att det nog vid förhör är en vanlig åklagartaktik att bara ställa frågor och tjyvhålla på det bakomliggande syftet. Det tar åkl sedan upp under pläderingen. Teori.

Sedan behöver det inte vara negativt för SD att bara nämna att de nog haft sex vid något tillfälle i tvättstugan, kan ju framstå som mera trovärdigt än att brodera ut i ingående utläggningar om akrobatsex på Mielen i takt med centrifugeringsprogrammet.

Du har förmodligen rätt, finns någon taktik bakom frågorna och varför dom ställs.
Han har en väldigt lugn och övertygande framtoning denna SD, undrar om han är sån ivanliga fall oxå?
Citera
2020-04-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Fast hade han planerat det väl så hade det väl inte blivit 17 bestialiska slag mot huvudet som tyder på just kraftig ilska, jag tror han var ursinnig
Han kan ha blivit förbannad för att hon skrek och inte slutade skrika. Och hon skyddade huvudet. Ja, han var nog ganska arg just då. Men jag tror inte att själva mordet, planerandet etc, kom ur raseri. Han förlorade kontrollen och han planerade och löste ett problem. Han är lösningsorienterad och lösningsfokuserad.
Citera
2020-04-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ojoj! Det hörs att SD är svartsjuk när Sillen och HD träffades. Han försöker dölja det, men det är ett känsligt ämne....Han är nära att tappa kontrollen. Blir lite baggig mot åklagaren.

Han vill ÄGA alla sina leksaker.

Synd att man måste betala för alla avsnitt med kort. Får väl registrera ett nytt googlekonto imorgon, så jag kan beställa ett medlemsskap.

#TeamÅsaHiding

Det gjorde jag också, men du kan ändra ditt namn i inställningar så att ditt riktiga inte syns
//Mållgan
Citera
2020-04-13, 22:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Återigen, är det förstahandskälla JG har eller hörsägen?

Spelar det någon roll?
LWs försök att styra och hota HD
finns i hennes internethistorik så det
går att bekräfta att det är sant.
Citera
2020-04-13, 22:54
Medlem
Så där ja, har precis lyssnat klart avsnitt 2 i rättegången.
Upplever att han flera gånger måste tänka till innan han ger svar, känns inte naturligt på något vis. En mening han sa är nog också en förklaring till det onödiga mordet:
Det hade varit bättre om jag aldrig hade träffat henne
Detta sagt då åklagaren tar upp om tjafs och bråk de haft i chattar
Citera
2020-04-13, 22:55
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Gärningspersonen gick med största sannolikhet tillbaka till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt en tid efter det att vederbörande hade utfört sin dödsmisshandel mot sitt offer bakom bullerplanket.

Gärningspersonen gläntade yttredörren till bostadsrätten för att sålunda ge sken av att brottsoffret hade överfallits strax utanför sin bostadsrätt, det vill säga, kidnappats.

När det handlar om mord, så är det väsentligaste för Gärningspersonen att komma undan ett straff för sin begångna gärning, detta sker dels genom att undanröja bevis, samt att skapa villospår.

Mvh/ @JokerMannen

Det jag inte får ihop med det scenariot är hur han i så fall har lyckats göra det utan att avsätta några spår. GM måste ju ha varit blodbestänkt ...
Citera
2020-04-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Vad är anledningen till att åklagaren frågar var i huset SD och LW har haft sex? I vilka ställningar osv? Hon frågar oxå om dom haft sex utomhus och i vilka ställningar isf, finns liksom ingen slutkläm i frågorna utan är det bara ren nyfikenhet?

Antagligen för att utröna om han har dolda perversioner ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in