2020-04-13, 22:54
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hur ställer ni er om det står mellan Jassa och Amilia?
Labilia skulle i min bok åka 9 av 10 gånger, har mycket svårt för folk som tror såpass mycket om sig själva. Hoppades dock på att Skränet skulle ryka redan ikväll :/
Avstängd
varför gör big brother en artikel om att moa wallin är gravid, bor hon i huset eller har jag missat nåt
Medlem
Lunatics avatar
När vi äntligen kan få chans att rösta ut Amilia efter alla veckor vi väntat, om hon hänger löst så finns det folk som vill rädda henne?. Vad har hänt?
2020-04-13, 22:55
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag hoppas du skrev fel namn.
Amilia, hur är det ens möjligt.
Det finns mycket negativt med Amilia, men jag gillar henne som deltagare. Jasmine har desto mer negativt som jag tröttnat på att det väger över och hon får gärna åka ASAP!
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ny vecka ny ordning.

Följande ska ut i nämnd ordning:

Amilia
Jassa
Mergim
Frida
Martin
Lennie
Julia
Sami (Vinnare av BB 2020 )
Nej

Jasmine
Martin
Amilia
Sami/Frida/Lennie
Mergim
Julia (Vinnare av BB 2020!)
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desperatodeluxe
Trodde inte jag skulle säga detta men va fan man har börjat gilla Amilia helt plötsligt.
Borgmästaren som man tyckte om är numera skrot.

Lag Rosa som man inte tyckte om tycker man om.
De andra har gjort sig så avskyvärda och ointressanta.

Måste man gilla någon alls i BB-huset?

Jag gillar ingen särskild, eller jo Sami gillade jag förr och Glasman. Gillade Julia från början för att det var lite go i henne och hon var inte rädd att göra bort sej.

Nu gillar jag ingen. Men det finns sämre och bättre svin i stian

(Men jag kollar inte liven och ser ca 3-4 avsnitt i veckan, så 24/7-tittare klassar nog mej som riktigt oinsatt..)
2020-04-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ny vecka ny ordning.

Följande ska ut i nämnd ordning:

Amilia
Jassa
Mergim
Frida
Martin
Lennie
Julia
Sami (Vinnare av BB 2020 )
Helt oki men jag skulle vilja byta plats på Mergim och Martin
Medlem
HAHAHHAHAHA, helt otroligt att Jasse blir så oerhört ledsen över att Alex fick lämna istället för Julia, hon vill inte ens tvätta Alex sängkläder. Gillade Alex till en början innan han visade sin rätta sida. Martin gräver sin egna grav djupare för varje ord han tar och leker arg över att folk blir glada över att Alex får lämna, det gör han endast för att försöka få Jasses bekräftelse. Bäst för honom hade varit ifall Jasse lämnade.
Jag hade Sami som favorit innan Alex drog ner honom i sitt träsk och fått honom att bli oerhört bitter, nu är han lika dålig som alla andra... Att de inte får snacka taktik är endast till Amalias fördel så länge hon inte blir autonominerad.

Vart fan är Alkoholen!? Det ända som kan sätta stopp på detta rapkalas.
Medlem
Varför bryr ni er om att dom råkade snacka taktik? Dom håller ju sig till planen om att köra ut Amilia iallafall. Hur många gånger har inte Amilia brutit mot reglerna den här säsongen då? Har Amilias "fans" hittat hit eller?
2020-04-13, 22:57
Medlem
De som råkar paktsnacka och dylikt samt blir autonominerade får de veta det på en gång då? Undra om det då är fritt fram att paktsnacka hela veckan ut eftersom det har skitit sig. Eller kommer vi få veta vilka som har autonominerats närmare måndagen? Vad tror vi?
2020-04-13, 22:57
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
varför gör big brother en artikel om att moa wallin är gravid, bor hon i huset eller har jag missat nåt
Folk kanske skrev och undrade eftersom man såg en liten mage där idag. Kunde dock inte brytt mig mindre än att hoppas allt går bra för henne...
2020-04-13, 22:58
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Du får rösta på att ha Alex kvar. Ni är trots allt från samma kontinent.

Så jag ska behöva rösta kvar varenda Europé i huset "för att vi är från samma kontinent"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in