2020-04-13, 19:51
Medlem
askungens avatar
Lennie sa tidigare idag att han vill spara ut håret, men att det ser förjävligt ut när det växer ut på sidorna. Kan han inte bara raka av plätten som sitter ovanpå så hade han blivit så otroligt mycket snyggare att se på!
2020-04-13, 19:52
Medlem
Kesson123s avatar
Varför gillar folk Amilia?
2020-04-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Du kan inte skylla Jasmines beteende på en annan deltagare. Hon har ansvar för sitt eget beteende precis som alla andra deltagare där inne.

I friska relationer har man ett eget ansvar. Sjuka relationer funkar på ett annat sätt. Om man blir dragen till ett sjukt, neurotiskt spel, har man inte alltid samma ansvar. En som blir t ex mobbat och handlar som en som är mobbat, behöver kanske inte skylla på sig själv, eller? Det kanske inte var hens eget val att hamna där?
2020-04-13, 19:54
Medlem
karsten77s avatar
Julia tog precis Fridas glas med Cava och när Frida undrade om det inte var hennes svarar Julia bara ”nej, det är mitt”. Har jävligt svårt för den där mobbarattityden som i stort sett alla har mot Frida. Förutom möjligtvis Lennie och Mergim.
2020-04-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag bryr mig inte om andra tycker om samma personer som jag eller inte. Som jag skrev tidigare så ingen är omtyckt av alla och alla har ngn som tycker om en. Trump är för vissa en störd individ och för andra en framgångsrik businessman. Om en sak är vi överens: Inte jag heller tror att Amilia bryr sig om Martin. Han är bara en pricka i hennes spel, ngn hon utnyttjar för att komma åt Jasmine.

Jag skrev också redan tidigare att jag i normala fall tycker att alla är ansvariga för sina känslor och handlingar, men att när det är frågan om att bli dragen till ett sjukt spel, har man inte samma ansvar. En frisk relation funkar på ett sätt och en sjuk på ett annat, man kan inte jämföra dem och vänta sig samma saker. Tycker du att den som blir mobbat får skylla sig själv?
Okej, men du borde inte göra undantag, för ingen där inne är ansvarig för någon annans beteende. Jasmine är 26-årig kvinna och ansvarar för sitt beteende lika mycket som någon annan ansvarar för sitt. Hennes beteende är helt oberoende av Amilia. Hon beter sig likadant i alla sammanhang och runt olika personer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Möjligt. Det eller att hålla på det en stund till och använda det som ett hemligt vapen mot opiatparet

Finns ingen mening med att droppa det nu och det vet Amilia.

"Opiatparet?" Med risk för att vara lite efter här nu men skulle turturduvorna ta opiater? Haha, det kändes ganska taget från luften men..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karsten77
Julia tog precis Fridas glas med Cava och när Frida undrade om det inte var hennes svarar Julia bara ”nej, det är mitt”. Har jävligt svårt för den där mobbarattityden som i stort sett alla har mot Frida. Förutom möjligtvis Lennie och Mergim.

Är inte förvånad, Julia har kört den stilen sedan vecka 2.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesson123
Finns en del sjuka människor som psykvården ännu inte fångat upp i vårat samhälle.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Hade de s.k cockfight/swordfight? 😂😂

Riktiga män och säkert inte fake hetero 😂🤣
2020-04-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karsten77

Julia har alkoholproblem och kan säkert inte styra sitt beteende.
2020-04-13, 19:58
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesson123
Smart, rolig tjej som bjuder på sig själv.
Folk verkar bara hata henne för hon är lite överviktig...
2020-04-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
I friska relationer har man ett eget ansvar. Sjuka relationer funkar på ett annat sätt. Om man blir dragen till ett sjukt, neurotiskt spel, har man inte alltid samma ansvar. En som blir t ex mobbat och handlar som en som är mobbat, behöver kanske inte skylla på sig själv, eller? Det kanske inte var hens eget val att hamna där?
Det där "sjuka, neurotiska spelet" existerar ju bara i din fantasi.

Vi andra tittar på ett program med vuxna deltagare och hejar och röstar på de vi vill ha kvar och vill ha ut resten, baserat på hur de beter sig, vilket de själva har ansvaret för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in