2020-04-13, 19:43
Medlem
Till alla Alex hatare. Ge han en vecka till så inte Amilia får njuta i kväll. Jag kan tänka mig att rösta bort Alex snart men vill verkligen se vad som händer om han är kvar en vecka till. Åker Alex kommer en tråkig säsong blir olidlig. Ingen annan vill ”tjafsa” med Amilia o Co.
Vi röstar bort någon av tjejerna idag😎
Medlem
Hahah när Mergim inser att han är en del av tjejgänget
Medlem
haha nån som såg sami och martins gaymoment i duschen? jassa skulle lackat
2020-04-13, 19:44
Medlem
Hahaha, hoppas någon hann filma av den underbara duschsekvensen med Sami och Martin!!
Medlem
Jävlar, Frida ser yngre ut i sin nya bränna. Hennes ögon poppar mer.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha ja det va gulligt
2020-04-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MountEverest
Till alla Alex hatare. Ge han en vecka till så inte Amilia får njuta i kväll. Jag kan tänka mig att rösta bort Alex snart men vill verkligen se vad som händer om han är kvar en vecka till. Åker Alex kommer en tråkig säsong blir olidlig. Ingen annan vill ”tjafsa” med Amilia o Co.

Amilia hade manglat honom framlänges och baklänges. Han har tur om han kommer ut innan hon förnedrar honom mer.
2020-04-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Hade de s.k cockfight/swordfight? 😂😂
2020-04-13, 19:46
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Jass ska ut!
2020-04-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vem var det som provocerade fram Jasmines svartsjuka över att Martin tyckte Anty var snygg? Anty, utanför huset kanske? För det kan ju inte vara Jasmine själv som har ansvar för sitt eget beteende?För att en deltagare du gillar är mindre populär pga sitt eget beteende försöker du ta ifrån henne ansvar för hur hon beter sig och skylla det på en annan deltagare. Vem ska Jasmine-fansen rösta på om Jasmine kommer till final då? Det är ju enligt dig Amilias skapelse vi ser när vi kollar på Jassa, inte Jasmine själv.

Dina analyser är på samma nivå som Mergims "Amilia vill döda mig på utsidan." Tagna ut luften.

Till skillnad från många andra där inne så kan Amilia tänka taktiskt och ändrar inte sin röst varje minut pga känslor. Hon tänker på miljonen och vill splittra dem därför. Hon bryr sig inte mycket om Martin.

Jag bryr mig inte om andra tycker om samma personer som jag eller inte. Som jag skrev tidigare så ingen är omtyckt av alla och alla har ngn som tycker om en. Trump är för vissa en störd individ och för andra en framgångsrik businessman. Om en sak är vi överens: Inte jag heller tror att Amilia bryr sig om Martin. Han är bara en pricka i hennes spel, ngn hon utnyttjar för att komma åt Jasmine.

Jag skrev också redan tidigare att jag i normala fall tycker att alla är ansvariga för sina känslor och handlingar, men att när det är frågan om att bli dragen till ett sjukt spel, har man inte samma ansvar. En frisk relation funkar på ett sätt och en sjuk på ett annat, man kan inte jämföra dem och vänta sig samma saker. Tycker du att den som blir mobbat får skylla sig själv?
2020-04-13, 19:49
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Han har haft 3 dagar på sig att konfrontera henne. Det närmsta han kom var när han ställde en fråga under lögndetektor-testet. Men då blev han TOTALT asfalterad och har sen dess inte vågat yppa ett ord åt henne.
2020-04-13, 19:51
Medlem
varför gav julia kameran den blicken, vad sa jassa till henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in