2020-04-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Röstningen borde vara på vem du vill ha kvar inte på ha ut.Tror detta kommer vara ödestigert för Julia😪
BB ändrar hela tiden beslut för att få sin utgång😤
Det står med stora bokstäver att man röstar på den man vill ha ut , missar folk det är dom korkad
2020-04-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det vet dom ju inte än 😂😂😂
Jag vet! Kändes bara lite kul
2020-04-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har sett en Amilia, som provocerar Jasmine. I mina ögon är Amilia en sådan person, som själv har svårt för att känna och visa vissa känslor och som lättar på trycket för att provocera känslan fram hos en annan som har lätt för känslor. Jasmine passar i hennes spel som handsken i handen, hon provocerar Jasmine att känna stark svartsjuka och raseri.
Vem var det som provocerade fram Jasmines svartsjuka över att Martin tyckte Anty var snygg? Anty, utanför huset kanske? För det kan ju inte vara Jasmine själv som har ansvar för sitt eget beteende?
Citat:
Jasmine får i Amilias teater rollen av en svartsjuk dåre, som inte kan styra sina aggressioner. När hon fick Jasmine att spela i sin teater, visade hon enorm skadeglädje, när hon bad om ursäkt för hennes beteende. Skadeglädje är kanske den enda glädje som hon kan känna.
För att en deltagare du gillar är mindre populär pga sitt eget beteende försöker du ta ifrån henne ansvar för hur hon beter sig och skylla det på en annan deltagare. Vem ska Jasmine-fansen rösta på om Jasmine kommer till final då? Det är ju enligt dig Amilias skapelse vi ser när vi kollar på Jasmine, inte Jasmine själv.
Citat:
Man kan bli väldigt förvirrad när man blir manipulerad, speciellt om man inte känner till vad den andre är ute efter. Bara när du känner igen en manipulatör, kan du börja kämpa emot. Jag tror att Jasmine är helt omedveten och blir bara mer och mer förvirrad och känslig när hon blir utsatt. En som manipulerar kan hålla på inför ögonen på andra utan att de förstår vad som pågår. Hen känner till den andras svagheter och vet exakt när man skall sparka och var. Alla har olika Akilleshäl och ligger inte dina svaga punkter på samma ställen, ser du inte spelet. Det funkar som mobbing, alla fattar inte ens när ngn blir mobbad. Det börjar med grova grepp för att göra den andre mottaglig men efter ett tag räcker det små gester för att få fram en stark reaktion hos den andre. Har man nått det här stadiet är det lätt att stämpla den andre som en överkänslig dåre.Kanske är den som har svårt att känna ngt avundsjuk på den som har lätt för känslor. Genom att manipulera den känslige så att hennes känslor vänder sig mot henne, d v s att hon gör bort sig tack vare sina känslor, kan den känslokalle känna sig bättre. Kanske t o m i andras ögon framstår den känslokalla som bättre än en "överkänslig hysteriker." Då har hon ett bevis för sig själv att den känslige var inte ngt att avundas för. Allt lidande för den andre bara för att slippa känna avundsjuka. Det är så man utnyttjar andra för egna syften.
Dina analyser är på samma nivå som Mergims snack om att Amilia ville döda honom på utsidan. Tagna ut luften med väldigt livlig fantasi.
Citat:
Amilia hade precis sagt att hon ville förstöra Martins och Jasmines relation. Hon sa det för att sätta i gång sitt spel och sin manipulation. Jasmine kan känna av hotet från henne, hon har lätt att känna saker. För att förvirra henne säger Amilia att hon vill det för spelets skull. Jasmine känner på sig att det inte handlar om BB spelet, utan att det handlar om Amilias eget spel, som vill förstöra det för alla som älskar varandra. Jasmine känner sig så hotad av ngn så känslokall, att hon inte kan riktigt hantera det. Sedan går Amilia till Martin, är lite småflörtig t o m. Hon ser till att Jasmine ser det och att hon reagerar på det. Hon håller på tills hon får fram en önskad reaktion av Jasmine. Amilia har tidigare gjort grövre saker för att väcka Jasmines svartsjuka och nu är spelet i gång. Amilia bara leker med hennes känslor och driver Jasmine till vansinne. Samtidigt som kära Martin är också med i Amilias spel utan att fatta ngt. Vissa kvinnor kan vara för jävliga mot andra kvinnor utan att killarna fattar ngt.
Till skillnad från många andra där inne så kan Amilia tänka taktiskt och ändrar inte sin röst varje minut pga känslor. Hon tänker på miljonen, hon bryr sig inte mycket om Martin och Jasmines relation.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-13 kl. 19:47.
2020-04-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Absolut inte.
Jo om Alex inte åker idag så blir det han nästa nästa måndag
2020-04-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Finns filmklipp när Fake muslimen till och med spottar efter Julia, och mer eller mindre gör utfall mot henne, men med dig är det nog så att du "väljer" att se vad du vill se.

Vad är en fake muslim 😏. Han kan vara muslim eller ateist. Är du fake protestant eller fake katolik eller fake jude?

Lägg religionen åt sidan.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-13 kl. 19:35.
2020-04-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tur att det finns män som har en bättre kvinnosyn. Män som klagar brukar inte vilja se sig själv i spegeln utan söker offer på alla andra platser.

Finns kvinnor i denna tråd med vettu. Ajjemän!
2020-04-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Jaha är Victoria borta då ger man sig på Jasse..
Jag håller inte med skribenten angående dens beskrivning av Jasmine helt enkelt och argumenterade för det. Till skillnad från dig som kallade Julia för idiot nyligen.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-13 kl. 19:44.
2020-04-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Vad är en fake muslim 😏. Han kan vara muslim eller ateist. Är du fake protestant eller fake katolik eller fake jude?
Spela inte dummare än vad du är.
Din lille gulle gris Mergim är en Fake Muslim.
Skulle hans familj inte styrt honom som de gör skulle han dessutom kommit ut som korvryttare (alltså Homosexuell så slipper du spela mangas och även fråga vad det är)
Han har till och med frågat om det är Haram att pussa en anna kille, så just nu är han bara hobbyhomo.
Jag lägger ner snacket om religion, när små fake muslimer som Mergim lägger ner snacket om att kvinnor är hundar, och när de äter bacon till frulle som normala människor gör.
Men det märkliga med denna lilla musslan är att han hinkar gärna alkohol, har precis för mig att en god muslim inte gör så, känns lite fake va?
Senast redigerad av Onebiker 2020-04-13 kl. 19:42.
2020-04-13, 19:38
Medlem
Fan så tråkigt att Alex kommer lämna! Inte höra att han har kralliga vader, inget mer ge mig 10 boom osv 😔 kommer sakna han lika mycket som när PW fuckade ur under tiden han var i huset 😂😂
2020-04-13, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Finns kvinnor i denna tråd med vettu. Ajjemän!

Tycker det är trevligt att det finns kvinnor i tråden. Har aldrig gillat miljöer med bara män.

Det finns enstaka kvinnor som väljer män som misshandlar men jag hoppas att de blir färre och färre. Kvinnomisshandlare är inte män i mina ögon. Svaga och patetiska utan självkänsla eller självinsikt.

Uppfattar inte någon i huset har dessa sjuka tendenser.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-13 kl. 19:43.
2020-04-13, 19:42
Medlem
Kesson123s avatar
Julia borde åka eftersom Amilia försöker värva henne med sitt fula spel. Hellre att Julia åker och Amilia blir skadad än att hon får som hon vill. Dessutom blir Amilia extra skadad ifall Alex stannar...
2020-04-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Spela inte dummare än vad du är.
Din lille gulle gris Mergim är en Fake Muslim.
Skulle hans familj inte styrt honom som de gör skulle han dessutom kommit ut som korvryttare (alltså Homosexuell så slipper du spela mangas och även fråga vad det är)
Han har till och med frågat om det är Haram att pussa en anna kille, så just nu är han bara hobbyhomo.
Jag lägger ner snacket om religion, när små fake muslimer som Mergim lägger ner snacket om att kvinnor är hundar, och när de äter bacon till frulle som normala människor gör.

Jag är inte homofobisk 😜 och han är inte ”min” gullegris 😂🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in