2020-04-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vafan håller julia på med??????
Julia är på väg över till rosa rummet
Medlem
Gick Jasmine ut gymnasiet? Mergim, Lennie och Alex framstås ju som smarta i närheten av henne...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vadå? Hon ville inte ha mer drama (just nu iaf) och hon va helt paff att Jasmine ännu inte hade fattat detta efter alla pikande tittarfrågor + lögndetektorn.
Amilia: Är hon dum eller?

Svar ja när det kommer till detta...
Jag tror inte ens Martin vill "vara ihop" med Jasmine, men han tycker det är jobbigt när han är med i tv.
Men vaddå vill inte ha mer drama?
Det är ju för i helvete hon som indirekt ligger bakom i stort sett ALL drama i huset historiskt sett, hon älskar att manipulera människor, hon älskar att starta upp skit mellan andra, hon älskar att iaktta vid sidan om, hon vill inte att Jassa skall fatta, enbart pga att hon inte kan stå vid sidan av denna gången.
Exakt likadant som med Alex, JAJAJA Alex må hända inte är den skarpaste, MEN han har börjat ifrågasätt hennes förehavanden, och som genom ett trollspö fullkomligt HATAR hon , fakmuslimen och nasalen Alex. Det är ingen tillfällighet, det kommer att hända igen, bara vänta och se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Blåsfisken som hävdar att hon är så jävla ärlig och rak, varför går hon inte till Jassa nu då och säger att hon våldshånglat upp martin????
Far fläskberget med osanning i sin beskrivelse om sig själv månne?
Varför skulle hon ljuga ? Var inget tvång i det
2020-04-13, 19:27
Medlem
Miraquellas avatar
Tappa inte fokus. Jullan kvar. Rösta ut. Jag skiter i vem som åker först: Jassa, Alex. Lägg inga röster på Jullan.
2020-04-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Fyyyfaaaaan vad det skulle bli bra tv om Alex blev kvar.
Skulle fan gett en månadslön för att få se Blåsfiskens och Fake muslimens fula trynen om Alex klev in.
Blåsfisken står inte ut en dag till med Alex, det skulle bli så in i helvete bra tv.
Men det lutar väll åt att Alex får lämna, produktionen bestämmer förmodligen att deras lilla gosegris skall ha det bra i huset fram till att hon cashar ut sin mille.
Det innebär dock att Alex ryker nästa vecka o Amilia är säker ett tag till
2020-04-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis. Det är ju synd att vi andra är så korkade att vi inte förstår det. Tur att vi har Observer

Tycker det är bra att vi har olika uppfattningar och favoriter.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det innebär dock att Alex ryker nästa vecka o Amilia är säker ett tag till
Absolut inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Inget jag har märkt men du har säkert tillgång till fler kameror 😂🤣
Har dom som finns på cmore Mergim är ingen favorit för mig men inte heller någon i botten men tyvärr så kan jag inte hålla med om att han är mogen men han säger en massa konstiga och roliga saker iaf
2020-04-13, 19:29
Medlem
Citat:
Inget jag har märkt men du har säkert tillgång till fler kameror 😂🤣
Finns filmklipp när Fake muslimen till och med spottar efter Julia, och mer eller mindre gör utfall mot henne, men med dig är det nog så att du "väljer" att se vad du vill se.

Edit: filmklippet finns på CMore
2020-04-13, 19:30
Medlem
Citat:
Tycker det är bra att vi har olika uppfattningar och favoriter.
Ja tacka fan för det! Hade blivit lite väl tråkigt annars
2020-04-13, 19:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Hahaha fläskmina. Ja, det eller ankan
ahah, japp det är oxå ett alternativ, ryker alex så kan de ha trekant med anty :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in