2020-04-13, 19:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Blåsfisken som hävdar att hon är så jävla ärlig och rak, varför går hon inte till Jassa nu då och säger att hon våldshånglat upp martin????
Far fläskberget med osanning i sin beskrivelse om sig själv månne?
Vadå? Hon ville inte ha mer drama (just nu iaf) och hon va helt paff att Jasmine ännu inte hade fattat detta efter alla pikande tittarfrågor + lögndetektorn.
Amilia: Är hon dum eller?

Svar ja när det kommer till detta...
Jag tror inte ens Martin vill "vara ihop" med Jasmine, men han tycker det är jobbigt när han är med i tv.
2020-04-13, 19:17
Medlem
Globalisten55s avatar
Röstningen borde vara på vem du vill ha kvar inte på ha ut.Tror detta kommer vara ödestigert för Julia😪
BB ändrar hela tiden beslut för att få sin utgång😤
2020-04-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det handlar om ett sjukt spel från Amilias sida och har inget med sunt förnuft att göra. I ett fult manipulativt spel är det möjligt att man kan vara svartsjuk även på en sådan som hon. Hamnar man på hennes klor kan allt hända. Kanske bäst för J att åka ut och slippa henne.
Ja blåsfisken är oerhört manipulativ, skulle vilja sträcka mig så långt som att hon till och med är oerhört duktig på det.
Gjorde en beskrivning om henne för några dagar sedan, och i stort sett allt faller på plats.
2020-04-13, 19:19
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hon vill att Julia ska skvallra så att hon inte tappar hos tittarna. Övertygad.

Tror också att Julia förstår detta. Men chansen är ju tyvärr stor att Julia berättar för Jasmine på fyllan vid något tillfälle.

Möjligt. Det eller att hålla på det en stund till och använda det som ett hemligt vapen mot opiatparet

Finns ingen mening med att droppa det nu och det vet Amilia.
2020-04-13, 19:20
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag skulle inte kalla en person som svär åt andra, hotar med stryk för småsaker, får utbrott hela tiden och skriker rätt ut för "rar", men antar att folk har olika smak.
Och jag och många med mig orkar inte lyssna på deltagare som skriker rätt ut, utan förvarning, helt obrydda om att det finns en omgivning runt dem som inte mår bra av att få ett hysteriskt, oväntat skrik i örat. Tror inte hon bryr sig så mycket om Martin som du försöker få det till.
Han går själv runt till de kvinnliga deltagarna (endast) och försöker pika, trycka ner och manipulera. Att han inte lyckades med Amilia som är intelligent, lägger fram logiska argument och är verbal är inte hennes "fel". Är det synd om Martin, för att han inte fattade vad som hände? Eller vad vill du ha sagt? Är Martin nåt oskyldigt litet offer?
Vilka är det som har lyckats få Jasmin till utbrott alla andra gånger hon fått utbrott då? För det är ju andras fel enligt dig, eller hur? Jasmine har ju inget ansvar för sitt eget beteende och sin personlighet.Håller inte med. Hon är väldigt utåtagerande.

Jaha är Victoria borta då ger man sig på Jasse..
2020-04-13, 19:21
Medlem
folk här skyller verkligen på att jasmin är cp pga amilias betende? men röstas ut henne ikväll då så ni slipper se er drottning lida... eller? =)
2020-04-13, 19:21
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Han törs inte! Han har gapat och skrikit på alla tjejer i huset men inte när han blivit osams med någon av grabbarna. Jätte moget att ge sig på tjejerna.
Att säga til en tjej att ” sitt ner din hund” är också ett tecken på brutal mogenhet från hobbymuslimens sida . I alla fall om man heter Observer2020 här på forumet 🤫
2020-04-13, 19:22
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jassa ser sig själv så högt upp som en prinsessa att hon vägrar inse att martin ens hade tänkt tanken o göra något som ser ut som Amilia. Därför hopppas jag verkligen på dagens fest efter Alex åkt att det kommer ut ur Julias mun på festen!!!

Hon sade en gång att Martin skulle aaaaaldrig göra något med Ami. Tror det var när de var i lilla BB.
2020-04-13, 19:22
Medlem
Eagle35s avatar
Haha varför ska hon hälsa när du kan hälsa till henne det? Du är live 24/7 din mamma kollar på dig din efterblivna jävel.
2020-04-13, 19:24
Medlem
Citat:
Han törs inte! Han har gapat och skrikit på alla tjejer i huset men inte när han blivit osams med någon av grabbarna. Jätte moget att ge sig på tjejerna.

Inget jag har märkt men du har säkert tillgång till fler kameror 😂🤣
2020-04-13, 19:25
Medlem
Citat:
haha...såg det nyss också och tänkte samma sak
Det vet dom ju inte än 😂😂😂
2020-04-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Att säga til en tjej att ” sitt ner din hund” är också ett tecken på brutal mogenhet från hobbymuslimens sida . I alla fall om man heter Observer2020 här på forumet 🤫
Precis. Det är ju synd att vi andra är så korkade att vi inte förstår det. Tur att vi har Observer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in