2020-04-13, 19:04
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Definitivt inte, han är inte välkommen längre, blir väl fläskmina vild gissning eller rodney :P

Hahaha fläskmina. Ja, det eller ankan
2020-04-13, 19:06
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia tror uppriktigt att Martin gillar henne.😀😀😀😀😀😀😀😀
Allvarligt Am och Me är det största typerna i huset.
Medlem
JULIA: du kan berätta till jassa att du tog bussen till ica och jassa kommer svara
" tog du buss eller taxi"
HAHAHAHAHAHA.
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hahaha ja helt underbart! Däremot hade jag kanske inte kallat det de gjorde för hångel, dock mer än en puss...
Nu hoppas man ju nästan att jasmine blir kvar och en groda råkar hoppa ur julias mun

Han har ju faktiskt lekt med hennes bröst också! har för mig att det var ett senare tillfälle dessutom! Alltså längre in i opiatparets relation.
2020-04-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lite sjukt, dock så kvittar det vem av alex o jasse åker båda förtjänar att åka
Minst sagt. Att båda förtjänar att åka hem håller jag med om!
2020-04-13, 19:08
Medlem
Blåsfisken som hävdar att hon är så jävla ärlig och rak, varför går hon inte till Jassa nu då och säger att hon våldshånglat upp martin????
Far fläskberget med osanning i sin beskrivelse om sig själv månne?
2020-04-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
JULIA: du kan berätta till jassa att du tog bussen till ica och jassa kommer svara
HAHAHAHAHAHA.
HAHAHA dagens sanning!
2020-04-13, 19:11
Medlem
Zingo2s avatar
Bra att dom filmade Jass bakifrån, så kunde hon inte kolla i kameran.😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag misstänker att Jassa har blivit överkänslig för vissa känslor och visar mer svartsjuka p g a att Amilia har triggat fram den sidan hos henne. I normala fall brukar jag inte tycka att man kan skylla på ngn annan om man känner ngt, men det är lite annorlunda om man blir utsatt för projektion en längre tid. I en sluten och mindre sunt miljö, utan tillgång för t ex sina vänner för att få distans och tillgång till sunt förnuft, kan man bli manipulerad att visa sidor som man annars inte visar.

Jag hade inte pallat en dag i huset med Amilia. Har många ggr byt kanal när hon har börjat med sitt. Jag har inte orkat se henne på TV, hur hade det gått om ja suttit där och blivit utsatt för manipulationsförsök? Jag har en viss förståelse för Jassas beteende, när jag sett vad Amilia är kapabel med.
Du kan inte skylla Jasmines beteende på en annan deltagare. Hon har ansvar för sitt eget beteende precis som alla andra deltagare där inne.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
HAHAHAHAHAHA.

Haha bästa citatet BB 2020 😂
2020-04-13, 19:12
Medlem
Tänk vad Jassa kommer balla ur när hon får veta sanningen om att hennes lover både pussat och klämt bröst på hennes ärkefiende
2020-04-13, 19:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Blåsfisken som hävdar att hon är så jävla ärlig och rak, varför går hon inte till Jassa nu då och säger att hon våldshånglat upp martin????
Far fläskberget med osanning i sin beskrivelse om sig själv månne?

Du hörde väl att hon inte vill ha drama mer??
Hon pallar inte med det. Jass kommer fotfarande inte tro på det oavsett 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in