2020-04-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag förstår precis vad du pratar om! Även om Mergim är fjollig av sig så lovar jag dig att Martin slår han 10 gånger av 10 möjliga! Martin är bara snack!

OnT: Julia kammar sitt röda hår

BB blir en trött historia utan Mergim och Amilia. De är de enda som stimulerar just nu. Amilia var jag neutral till fram till utfrågningen. Hon var klockren, fan vad hon satte alla på plats. De kunde inte ställa en enda följdfråga.

Mergim har jag tyckt om länge, jäkligt mogen för sin ålder.
2020-04-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jasmine och Martin, om kyss-frågan.

Jass menade att hon fattade att det bara var taktik från rosa rummet att ställa den frågan och Martin svarade att han aldrig kysst någon utom Jasmine, Patsy (tror jag att det var) och Frida (på sanning och konka tror jag) i huset.

Konstigt att hon inte registrerade att tittarna faktiskt sa att Amilia inte ljugit under frågestunden.
Konstigt även att hon inte reagerat då tittarna har frågat om hon tror att Martin är trogen bägge gångerna som hon har suttit löst. Men å andra sidan så saknar hon hjärncellerna som kan koppla ihop ett och ett. Ingen smart flicka det där.
2020-04-13, 18:47
Medlem
OM Julia åker ikväll på grund av att folk slängt bort sina röster på Jassa så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jassa kan gott få åka nästa vecka istället (om inte Amilia hänger löst då förstås).
2020-04-13, 18:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
OM Julia åker ikväll på grund av att folk slängt bort sina röster på Jassa så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jassa kan gott få åka nästa vecka istället (om inte Amilia hänger löst då förstås).
Har lyckats rösta 8 ggr på att Jassa ska ut, ska försöka fixa mer röster på henne.
2020-04-13, 18:49
Medlem
Proselyts avatar
Julia tar det här
Medlem
Citat:

Oroa dig inte! Julia lämnar inte ikväll, garanti 100% om du inte blir nöjd 😂😉
Medlem
Synd att Julia alltid sminkar sig till en rysk hora när hon ändå har potential
2020-04-13, 18:51
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Synd att Julia alltid sminkar sig till en rysk hora när hon ändå har potential
Kan aldrig hända.🤩
2020-04-13, 18:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Ut u vill att vi ska ta Sami på allvar. Du drar ner honom i skiten med din bild.
Ser ut som en pajas på den bilden. Du måste vara en av dem som fejkar att de gillar honom.
Du är riktigt dum, tyvärr.
Ut med Jassa.
Hoppas Alex blir kvar så Amilia får problem!
2020-04-13, 18:52
Medlem
foxieroxies avatar
Trash talk om Alex nu. Hoppas han ryker ikväll.
2020-04-13, 18:52
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
BB blir en trött historia utan Mergim och Amilia. De är de enda som stimulerar just nu. Amilia var jag neutral till fram till utfrågningen. Hon var klockren, fan vad hon satte alla på plats. De kunde inte ställa en enda följdfråga.

Mergim har jag tyckt om länge, jäkligt mogen för sin ålder.
Mogen för sin ålder ? Haha seriöst vilket hem har du rymt ifrån? Bryr mig inte om
Mergim för jag tar honom inte på allvar men du verkar ha varit isolerad med en grupp dagisbarn sista 5 åren om du tycker att Mergim som är 21-22 är mogen för sin ålder, Hahaha.
2020-04-13, 18:53
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du är riktigt dum, tyvärr.
Ut med Jassa.
Hoppas Alex blir kvar så Amilia får problem!
Han har väl inte konfronterat henne än efter avhyvlingen han fick på lögndetektortestet? Inte kollat på 24, men misstänker att han inte vågat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in