2020-04-13, 18:33
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Japp, det är korrekt uppfattat. De pratade om det senast imorse.

Vilka pratade om vad imorse?
2020-04-13, 18:34
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag har stått vid sidan om spelare från Sveriges högsta nivå och sett de bli demolerade av icke-fighters! Taekwondo slår nästan vilken div 2-3 spelare som helst! Jag lovar dig och garanterar dig detta! 😊
Nja, visst så kan det vara.
Men inte i alla fall, är ju individuellt. Kan även garantera dig att det finns hockeyspelare som inte är att leka med heller.
Det är ju inte vanligt med Taekwondo snubbar i mma/ufc heller.

Men hursomhelst, det är Mergim vi pratar om.🤣
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-13 kl. 18:43.
2020-04-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
dom har zoomat in jas målning på utegården, är det ett tecken på att hon ryker ikväll 😮
haha...såg det nyss också och tänkte samma sak
2020-04-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu blir det censur när Sami och Alex börjar gnälla om Amilia...

Sami har verkligen gjort bort sig efter att han hänger med Alex. Det kommer bli tydligt honom ikväll.
Tror att Sami kommer att bli chockad 😱 när han inser vilken loser han hängt med
2020-04-13, 18:37
Medlem
Jag hoppas verkligen Alex åker ut ikväll. Orka med hans smaskande klickande och fega ur sig. Barnsligt beteende att prata om hur man ska slå eller kasta på folk i huset. Då har man gått för långt. Det är ett spel, inte på liv och död. Och sen vågar han inte ens konfrontera personer ifråga om han har något han vill säga dom. Han som säger kärlek och respekt... Den här veckan har jag inte sett så mycket kärlek och respekt.. usch! Ut med han fort som fan! Dra ner stämningen över hela huset att alla sitter på varsitt håll och bara väntar på att explosionen ska sprängas.. Är det roligt att titta på? De som vill ha kvar Alex verka gilla att det är låg stämning i huset och ingen har roligt.. Är han kvar ikväll så har jag tappat tron på mänskligheten..
2020-04-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vilka pratade om vad imorse?

Jasmine och Martin, om kyss-frågan.

Jass menade att hon fattade att det bara var taktik från rosa rummet att ställa den frågan och Martin svarade att han aldrig kysst någon utom Jasmine, Patsy (tror jag att det var) och Frida (på sanning och konka tror jag) i huset.

Konstigt att hon inte registrerade att tittarna faktiskt sa att Amilia inte ljugit under frågestunden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeye1
Jag hoppas verkligen Alex åker ut ikväll. Orka med hans smaskande klickande och fega ur sig. Barnsligt beteende att prata om hur man ska slå eller kasta på folk i huset. Då har man gått för långt. Det är ett spel, inte på liv och död. Och sen vågar han inte ens konfrontera personer ifråga om han har något han vill säga dom. Han som säger kärlek och respekt... Den här veckan har jag inte sett så mycket kärlek och respekt.. usch! Ut med han fort som fan! Dra ner stämningen över hela huset att alla sitter på varsitt håll och bara väntar på att explosionen ska sprängas.. Är det roligt att titta på? De som vill ha kvar Alex verka gilla att det är låg stämning i huset och ingen har roligt.. Är han kvar ikväll så har jag tappat tron på mänskligheten..
Hoppas Jasmine lämnar ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nja, visst så kan det vara.
Men inte i alla fall, är ju individuellt. Kan även garantera dig att det finns hockeyspelare som inte är att leka med heller.
Det är ju inte vanligt med Taekwondo snubbar i mma/ufc heller.

Men hursomhelst, det är Mergim vi pratar om.

Jag förstår precis vad du pratar om! Även om Mergim är fjollig av sig så lovar jag dig att Martin slår han 10 gånger av 10 möjliga! Martin är bara snack!

OnT: Julia kammar sitt röda hår
2020-04-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Sami har verkligen gjort bort sig efter att han hänger med Alex. Det kommer bli tydligt honom ikväll.
Tror att Sami kommer att bli chockad 😱 när han inser vilken loser han hängt med

Ja, jag hoppas verkligen att det kommer framgå under liven!! Men det är ju tyvärr inte alls säkert.
Medlem
Zingo2s avatar
Många troll som kommit hit nu, varför?
Ut med Jassa!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Sjukligt svartsjuk tycker jag inte heller att hon är, snarare normalt kännande i extrema situationer. Hon har visat tecken på svartsjuka när t ex Amilia har med flit varit speciellt närgången med Martin, psykiskt eller fysiskt. Det är Amilia som psykar henne till svartsjuka. Hur friskt är det att man psykar fram negativa känslor hos andra?
Jasså, är det? Jasmine blev även väldigt upprörd av svartsjuka när Martin svarade Anty på frågan vem han skulle vilja ha av dem i huset förutom Jassa. Vems fel var det då? Antys? Som inte ens är i huset. För Jasmine har ju tydligen inget ansvar för sitt eget beteende enligt vad du har skrivit.
2020-04-13, 18:43
Medlem
Miraquellas avatar
Det blir spännande i kväll. Kommer påverka dynamiken, vem som än ryker. Rosa rummet tror de kommer gå oberörda, men det är dit Martin kommer springa. Där kommer det bli high chapparall nästa vecka...🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in