2020-04-13, 16:27
Medlem
Hoppas Frida åker snart. Jag gillade henne när hon ville bli team rainbow. Nu gillar jag inte henne längre
2020-04-13, 16:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ska Jassa stå och låtsas gråta igen när hon ska in i uppdragsrummet?
Hon är så tramsig och äcklig, så hon måste UT ikväll!

Framför allt är hon otroligt barnslig/omogen och sjukligt svartsjuk. Jag anser att hon är psykiskt störd till och med. För allas trevnad och för henne eget bästa bör hon skickas hem idag.
2020-04-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Kunde inte sagt det bättre!!
Gillar faktiskt Jasmine. Hon är Amilias största hot dom kommande veckorna. Vore dumt att rösta ut henne framför Alex.

Jag gillar också Jasmine, trots hennes brister, eller kanske t o m p g av hennes brister.
2020-04-13, 16:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia tillbringar alltså sina eventuellt sista timmar i huset med rosa rummet. Ni får dra era egna slutsatser av det!
2020-04-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julia tillbringar alltså sina eventuellt sista timmar i huset med rosa rummet. Ni får dra era egna slutsatser av det!
Gillar inte att hon är med dom och pratar..
2020-04-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det NÅGON som sett Blåvalen duscha och i sånna fall hur länge sedan? Man undrar hur länge det går mellan varje gång.

Igår klagade ni på att Amilia duschade ....... Ni tål inte Amilia för att ni inte förstår vad hon säger. Liksom gula gänget vid utfrågningen så gapar ni utan att begripa.

De som gillar henne gör det för att de begriper hur hon sätter gula hjärnorna på plats. 🤣😂
Finns många här på fb som inte tål smarta eller starka kvinnor.

The Pink room rocks
2020-04-13, 16:35
Medlem
Citat:

Hon är smart hon, ifall att hon inte åker då är hon safe hos dom nästa nominering.
2020-04-13, 16:35
Medlem
Citat:
Framför allt är hon otroligt barnslig/omogen och sjukligt svartsjuk. Jag anser att hon är psykiskt störd till och med. För allas trevnad och för henne eget bästa bör hon skickas hem idag.

Sjukligt svartsjuk?? Alla här har i flera veckor undrat hur Jassa inte kan se vad Martin gör, varför reagerar hon inte o.s.v. o.s.v. visst på senaste festen brast det. Men jag tycker inte hon har visat någon tendens på det tidigare, snarare tvärtom. Med tanke på hur flörtig Martin är så borde Jassa egentligen reagera starkare.
2020-04-13, 16:37
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Tackar Håller med dig och gjorde likadant! Hoppas verkligen att dom 2 får stå i final! Mergim kan vara rolig ibland men oftast är han för barnslig och skrikig + att han ljuger för mycket för att jag ska tycka om han! Bra iaf att han har slutat skrika fula ord till folk och lacka ur som han gjorde förut!

Jag gillar inte Mergim på samma sätt som jag ändå gillar Jullan och Sami, men lite rolig är han som sagt. Säger en del roliga saker ockå. Typ "Jag lovar mannen, du är fett snygg" till Skriket från Halmstad. Och "åhh gud vad snygg mamma var" när han fick se henne i videolänken och hoppar omkring och dansar och twerkar. Men konkuerrensen på att vara rolig är tyvärr inte jättehög där i huset.
2020-04-13, 16:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
Gud Julia! Hon berättar nu att hennes huvud är helt fullt av information efter att hon har träffat 4 personer/kunder om dagen.

Själv träffar jag minst 200 pers varje dag i mitt yrke.
2020-04-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Gillar inte att hon är med dom och pratar..

Julia är smart som byter till The Pink room
2020-04-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Igår klagade ni på att Amilia duschade ....... Ni tål inte Amilia för att ni inte förstår vad hon säger. Liksom gula gänget vid utfrågningen så gapar ni utan att begripa.

De som gillar henne gör det för att de begriper hur hon sätter gula hjärnorna på plats. 🤣😂
Finns många här på fb som inte tål smarta eller starka kvinnor.

The Pink room rocks
Jag gillar starka kvinnor och det är därför jag INTE gillar henne! En stark och smart människa hånar inte andra, dom mobbar inte andra, dom pratar inte skit om allt och alla vilket denna idiot gör. Men om du tycker att en stark och smart människa gör dessa saker, då får du väl tycka det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in